تاریخ : 1398,پنجشنبه 29 فروردين18:13
کد خبر : 65395 - سرویس خبری : اخبار

جانباز اسطوره ای مازندران به شهادت رسید


جانباز اسطوره ای مازندران به شهادت رسید

سید جانبازان نخاعی و جانباز قطع دو پا، حاج سیدحسین آملی با تحمل بیش از ۳۵ سال درد و رنج ناشی از جانبازی، سحرگاه امروز در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فیض شهادت نائل شد.

فاش نیوز - سید جانبازان نخاعی، حاج سید حسین آملی، برادر شهید سید مهدی آملی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و مردی از سلاله نیکان و صابران، با تحمل بیش از 35 سال درد و رنج ناشی از جانبازی، سحرگاه امروز پنج شنبه بیست و نهم فروردین ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فیض شهادت نائل گردید.


 
شهید سید حسین آملی در سال 1362 در منطقه مریوان کردستان از ناحیه نخاع آسیب جدی دیده و دو پای وی بر اثر جراحات قطع گردید.

 این اسطوره درد، در دوران حیاتش درخصوص جانبازیش اظهار کرده بود: خدا نکند که پشیمان بشوم؛ همه این‌ها خواست خداست. لطف خدا به بندگانش زیاد است. در مورد من هم مصداق آن شعر معروف که «خدا گر ز. حکمت ببندد دری، ز. رحمت گشاید در دیگری» اینقدر در این سال‌ها برای من دوستان خوب و با معرفت فرستاده که همه خلاء‌های زندگی من را پر کرده‌اند و هیچوقت احساس تنهایی نکرده‌ام.

برادرِ این جانبازشهید نیز در سال 1367 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و همسرش نیز خواهر شهید موسی احمدی قاجاری با وجود شرایط جانبازی با وی ازدواج کرده است.

مراسم شب وداع با شهید جانباز حاج سید حسین آملی جمعه ۳۰ فروردین در حسینه عاشقان کربلای شهرستان ساری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.



همچنین پیکر پاک این شهید والامقام شنبه ۳۱ فروردین ساعت ۹ صبح از امام زاده یحیی (ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملامجدالدین تشییع می‌شود.

 

لینک گفت و گوی فاش نیوز با همسر این جانباز عاشق خدمت خوانندگان ارائه می گردد.

زندگی در کنار تو عشق است!


 

جانباز «سید حسین آملی» آسمانی شد

جانباز «سید حسین آملی» آسمانی شد

جانباز «سید حسین آملی» آسمانی شد

نتیجه تصویری برای شهید سید حسین آملی جانباز


کد خبرنگار : 20