تاریخ : 1398,پنجشنبه 05 ارديبهشت12:39
کد خبر : 65537 - سرویس خبری : اخبار

سردار «کارگر» با جانباز «محمود باقرزاده» دیدار کرد



سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس امروز چهارشنبه (چهارم‌ اردیبهشت‌­) به همراه سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، سردار «محمد ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس، «علی اصغر جعفری» رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «اکبر نجاتی» مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس سردار «محمود باقرزاده» با وی دیدار و گفت و گو کرد.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/4/699556_347.jpg

سردار باقرزاده در این دیدار اظهار داشت: از 26 اسفندماه 1363 که از ناحیه چشم مجروح شدم تا به امروز هنوز احساس نکردم که نمی‌­بینم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «ما می‌­توانیم»، هر کاری که انجامش امکان‌پذیر نیست را اراده کنم، انجام خواهم داد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس چندین نوبت مجروح شدم که عمل­‌هایی را به همراه داشت. در آن مقاطع، از زمانی که به هوش می­‌آمدم تا زمانی که از بیمارستان مرخص می­‌شدم هیچ دردی احساس نمی­‌کردم.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/4/699554_142.jpg

سردار کارگر نیز در این دیدار ضمن آرزوی شفا برای این جانباز دفاع مقدس گفت: با روحیه بالایی که دارید و در سایه صبر و شکیبایی جراحت­‌های حادثه پیش آمده التیام پیدا خواهد کرد.

سردار «باقرزاده» یکی از فرماندهان و پیشکسوتان خراسانی دفاع مقدس است که در عملیات «بدر» از ناحیه دو چشم نابینا شد. این جانباز دفاع مقدس بعد از جنگ نیز در سنگر ورزش و امور فرهنگی فعالیت داشت و از حافظان قرآن کریم استان خراسان رضوی است. وی به تازگی بر اثر یک سانحه از ناحیه دست، پا و کمر دچار ضایعه شده است.