تاریخ : 1398,پنجشنبه 05 ارديبهشت15:22
کد خبر : 65557 - سرویس خبری : اخبار

مسئولان در رفع مشکل خانواده‌های شهدا بیشتر توجه کنند



معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی گفت: مسئولان اداره‌ها باید توجه ویژه‌ای به رفع مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران کشور داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی روز سه‌شنبه در دیدار با 2 خانواده شهید و یکی از جانبازان 55 درصد یزد افزود: رسیدگی به مطالبات ایثارگران وظیفه ملی، دینی و انقلابی است.
وی ادامه داد: خانواده‌ شهدا با صبر و مقاومت خود به‌نظام و انقلاب عزت و آبرو دادند و رسیدگی به وضعیت آن‌ها اقدام ارزشی است که باید مسئولانه در این ارتباط اقدام کنند.
این مسئول فرهنگی بیان داشت: راه عزت و قدرت ملت و کشور تنها درگرو عمل به وظایف انقلابی و داشتن روحیه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که شهیدان به ما تقدیم کردند.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی و عمل به برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سایر فعالیت دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند در خروجی کارها مؤثر و ضرورت دارد.
وی یادآور شد: هیچ افتخاری در نظام اسلامی بالاتر از این نیست که همه دست در دست هم با وحدت و همگرایی برای رفاه حال ایثارگران و خانواده‌های شهدا که حق بزرگی بر گردن ما دارند، بکوشیم.
معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان اکبر رشیدی و اکبر رحمانی و همچنین جانباز 55 درصد دفاع مقدس غلامحسین کیانی دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
استان یزد که بر اساس سرشماری سال 1395 یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 2047/


منبع : ایرنا