تاریخ : 1398,پنجشنبه 05 ارديبهشت15:43
کد خبر : 65561 - سرویس خبری : اخبار

آمریکایی‌ها از نیروهای شهادت‌طلب می‌ترسند



علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) رئیس فراکسیون کارگری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام که با حضور عده‌ای از کارگران و فعالان کارگری در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جا دارد یاد امام خمینی را گرامی بداریم که ایشان کارگران را بسیار زیبا و نیک یاد می‌کردند.

ضرورت حمایت دولت از کارگران آسیب دیده از سیل/ آمریکایی‌ها از نیروهای شهادت‌طلب می‌ترسند

وی سپس با اشاره به دیدار روز گذشته کارگران با رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری دیروز در دیدارشان بر مسئله امنیت شغلی، معیشت، کرامت و کار کارگران تاکید کردند. هفته کارگر نیز در تمام جهان از حیث توجه به این نکات و موضوعات برپا می‌شود. ما در این مراسمات تلاش می‌کنیم ضمن حضور یافتن بر حفظ کرامت‌مان اصرار بورزیم.

دبیرکل خانه کارگر در ادامه به مشکلات سیل در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: جا دارد یاد کنیم از کارگرانی که در سیل‌های اخیر جان و مال، خانه، خانواده و کاشانه، شغل و درآمدشان را از دست دادند. ما قطعا از همه افراد، سازمان‌ها و نهادهایی که برای امدادرسانی به سیل‌زدگان کمک کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم اما لازم است بگویم که این کمک‌ها هنوز کافی نیست و هر کس که می‌تواند و توانش را دارد باید تلاش کند کمک‌های بیشتری ارائه دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا گفت: باید از برادران پاسدارم یاد کنم که تمام عمرشان صرف مجاهدت و ایثارگری شد اما اکنون ظالمانه مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: ما همه افتخار می‌کنیم که همراه با کسانی که به مرزهای ما خدمت کرده و از آنها صیانت می‌کنند، بسیجی نامیده شویم. ما از این تعدی‌ها و تهمت‌ها نمی‌هراسیم شما نیز نباید هراسی به دل خودتان راه بدهید. آمریکایی‌ها از نیروهای شهادت‌طلب می‌ترسند. آنها از ترس شهادت‌طلبی و ایثارگری‌های شما،  بسیجیان و سپاهیان است که جرأت تجاوز به کشورمان را ندارند.

در ادامه محجوب به ذکر عناوین و برنامه‌های تعدادی از مهمترین مراسمات هفته کارگر همچون پیاده‌روی خانوادگی در بوستان ولایت، برنامه بررسی امنیت شغلی، همایش‌های کانون شوراها و اتحادیه زنان کارگر، جشنواره‌های فرهنگی هنری کارگران اشاره کرد و از همه کارگران و حاضران در مراسم برای شرکت در این برنامه ها دعوت کرد.

وی همچنین از سایر تشکل‌های کارگری و بازنشستگی از جمله کانون شوراها، کانون بازنشستگان، اتحادیه زنان کارگر، انجمن‌های صنفی، انجمن‌های اسلامی و خانه‌های کارگر استان‌های البرز و تهران تقدیر و تشکر کرد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: ما امروز هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم به خاطر ایثارها و ایستادگی‌های امام است. سلام و درود بر ایشان باد که واژه کارگر برایشان زیباترین و ارجمندترین مفاهیم بود.

در پایان دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: خداوند عالم هم خود کارگر است. از همین رو است که چنان احترام و مبارکی‌ای برای مقام کارگر قائل هستند. ما امروز می‌گوییم که ای امام تو این مسیر را طی نمودی و ما نیز همچون تو کوخ‌نشینان را بر مستکبران و کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهیم. دولت، مجلس، قوه قضائیه و همه ما باید بایستیم و برای کارگران کوشش و تلاش کنیم.

9

11

10

 


منبع : ایلنا