تاریخ : 1398,دوشنبه 09 ارديبهشت19:54
کد خبر : 65651 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اقتصاد، دردی بر قلب مردم و ایثارگران!



ناشناس - هر درد و مشکلی که در جامعه وجود دارد را ضربدر درصد مجروحیت جانبازان کنید تا محاسبه نسبتا دقیقی از ظاهر درد و مشکلات ایثارگران بدست آورید. در خصوص دردهای باطنی و درونی ایثارگران هیچ نگویید که قابل گفتن نیستند زیرا گاهی بنظر میرسد در ایران و نظام اسلامی زندگی نمی کنیم.

در انبوه مشکلات اقتصادی، اصول اسلامی توسط عده ای مسلمان نما زیر پا گذاشته می شوند که تاثیر بسیار وحشتناکی در معیشت و زندگی مردم دارند در حالیکه دین مبین اسلام تمام موضوعات را پیش بینی و راهکار ارائه گرده اما انگار حکومت اسلامی جای خودش را به حکومت سرمایه داری بی حساب و کتاب دلالان داده است.

دلالان بدون توجه به مبانی و اصول اسلامی حاکمیت در کشور به عمل حرام و ناشایست دست می زنند تا ثروت اندوزی کنند اما به طور متقابل تاثیرات مخربی در زندگی و معیشت مردم ایجاد می کنند که گاهی موجب فروپاشی خانواده ها می گردد و از هر جنایتی بدتر است. این موضوعات را ضرب در درصد جانبازی کنید می توانید متوجه وخامت زندگی جانبازان محترم شوید.

 طی چند سال گذشته هرج و مرج اقتصادی و هجوم دلالان خون آشام در برخی از پست های حکومتی باعث مشکلات و بحران های اقتصادی شده که پس از بررسی های کارشناسی و فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اعطای اختیارات ویژه به قوه قضاییه برای برخورد قاطعانه با مفسدان و اخلالگران اقتصادی اکنون تمام مردم می دانند ریشه مشکلات اقتصادی از تحریم دشمنان نیست بلکه در بی کفایتی و سوء مدیریت بین سیاست بازان و جناح گرایانی جریان دارد که فقط بوسیله تغییر وضعیت مدیریتی کلان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امکانپذیر است لیکن اقدامی به جز محاکمه تعدادی انگشت شمار از مفسدان اقتصادی خارج از مدیریت کلان کشور اتفاق افتاده است.

 مراجعه به دستگاه های نظارتی و پیشنهاداتی برای کنترل و بازرسی از کانون های فساد نظیر مسکن مهر و خودرو و ارز و طلا با بی اعتناعی مسئولان مربوط مواجه شده و اجازه می دهند دلالان به طور گسترده اقتصاد کشور را دچار انواع بحران های دست ساز کنند که گاهی به نظر می رسد پول های کثیف در دستان عوامل دشمن خارجی همچون جنگی تمام عیار در بازار بر علیه اقتصاد و معیشت مردم جریان دارد.


کد خبرنگار : 20