تاریخ : 1398,چهارشنبه 11 ارديبهشت15:39
کد خبر : 65691 - سرویس خبری : بیمارستان ها

کارشناس حقوقی ایثارگران تحت عمل قلب باز قرار گرفت!


کارشناس حقوقی ایثارگران تحت عمل قلب باز قرار گرفت!

"یوسف مجتهد" جانباز، برادر شهید و کارشناس حقوقی و امور ایثارگران تحت جراحی عمل قلب باز قرار گرفت.

فاش نیوز - "یوسف مجتهد" جانباز، برادر شهید و کارشناس حقوقی و امور ایثارگران تحت جراحی عمل قلب باز قرار گرفت.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز از یوسف مجتهد در بیمارستان جماران عیادت کرد.

جانباز مجتهد، کارشناس حقوقی در امور ایثارگران و معاون اسبق تعاون بنیاد جانبازان که در سال های اخیر دلسوزانه در زمینه های مختلف امور ایثارگران و مشکلاتشان از جمله پاسخگویی به مشکلات خانواده ایثارگران و تشریح قوانین می پردازد، در بیمارستان جماران جهت عمل جراحی قرار گرفته است.

عیادت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از «یوسف مجتهد» جانباز 70 درصد

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز سه شنبه با حضور در بیمارستان جماران با وی دیدار و گفت‌وگو کرد و با اشاره به اینکه جانبازان، فرزندان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، گفت: آقای مجتهد از جانبازان فعال در عرصه‌های مختلف هستند و برای ایشان آرزوی عافیت داریم و امیدواریم که با مراقبت‌های پس از عمل جراحی و پس از بهبودی کامل به زودی فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در بنیاد با قدردانی از همسر جانباز مجتهد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به نقش مهم همسران جانبازان اشاره داشتند و یقیناً این عزیزان در ثواب تمامی فعالیت‌های گذشته، حال و آینده جانبازان سهیم هستند که ان‌شاءالله خداوند متعال به آنها اجر دنیوی و اخروی عطا خواهد فرمود.