تاریخ : 1398,چهارشنبه 18 ارديبهشت18:48
کد خبر : 65738 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

در نشست مشترک اعضای انجمن جانبازان با رییس فراکسیون ایثارگران مطرح شد

قول‌ مساعد نوروزی برای‌ پیگیری مطالبات ایثارگران


قول‌ مساعد نوروزی برای‌ پیگیری مطالبات ایثارگران

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع صمیمی اعضای انجمن جانبازان دوران دفاع مقدس از تلاش نمایندگان ایثارگر برای حل مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد.

فاش نیوز -  رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع صمیمی اعضای انجمن جانبازان دوران دفاع مقدس از تلاش نمایندگان ایثارگر برای حل مشکلات جامعه ایثارگری خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مجلس و رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه با حضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی با اعضای هیئت مدیره این انجمن دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن، در این نشست که اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان حضور داشتند، "حسین اسرافیلی" رییس هیئت مدیره گزارشی از روند شکل گیری، برنامه ها و اقدامات انجمن برای حل مشکلات جانبازان و پیگیری مطالبات ایثارگران در قالب قوانین مصوب ارائه داد.

 در ادامه "اسدزاده" مدیدعامل و دیگر اعضاء انجمن جانبازان نخاعی هر یک به تناسب مسئولیت خود، مسائل و مشکلات جانبازان در مورد عدم اجرای ماده 38 و 39 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مشکلات بیمه دی و عدم قرارداد با مراکز درمانی، عدم تخصیص اعتبار لازم برای خرید و تحویل ویلچر و لوازم مصرفی بهداشتی به جانبازان، مشکلات معیشتی، معضلات فرهنگی و عدم توجه به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اردوهای درمانی و ورزشی، مشکللات مربوط به مراکز جامع توانبخشی ایثار و ... را به عنوان مهم ترین مطالبات جامعه ایثارگری عنوان کردند.

در این نشست دکتر "حسن نوروزی" طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع هیئت مدیره انجمن برای بررسی و پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری و حمایت از تشکیل جنین انجمن خودجوشی که مشکلات جانبازان و ایثارگران را مطالبه و پیگیری می کند  با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین لازم در جهت رسیدگی به وضعیت ایثارگران و جانبازان همواره تلاش کرده است گفت: در صورت نیاز به تدوین و تصویب قوانین جدید مجلس آمادگی دارد که در قالب طرح، موضوع را در دستور کار نمایندگان قرار دهد و آن را به تصویب برساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کم کاری و سوء مدیریت در بنیادشهید در عدم اجرای قوانین مصوب ایثارگران از پیگیری نکردن مسئولین بنیاد جهت تخصیص اعتبار لازم برای اجرای قوانین ایثارگران ابراز گلایه کرد.

همچنین در ادامه این جلسه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در مورد مطالبات جانبازان، مشکلات و کمبودهای اشاره شده در سخنان اعضای انجمن، راهکارهایی ارائه داد و برای بررسی و پیگیری آنها قول مساعد داد.


کد خبرنگار : 21