تاریخ : 1398,شنبه 14 ارديبهشت19:56
کد خبر : 65765 - سرویس خبری : ورزشی

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان اصفهان:

با همکاری شهرداری برنامه‌ی ویژه برای جانبازان و معلولین داریم


با همکاری شهرداری برنامه‌ی ویژه برای جانبازان و معلولین داریم

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: در سال جاری با هماهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری برنامه خوبی در جام مولای عرشیان ویژه ورزشکاران جانباز و معلول داریم.

فاش‌نیوز - محمدرضا آقاباباگلیان امروز _شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه_ در مراسم پاسداشت افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلولین استان اصفهان در سال ۹۷، اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشت و کشور با آن مواجه بود؛ خوشبختانه با امکانات کم در مسابقات داخلی و خارجی افتخاراتی را کسب کردیم که این مهم به همت بلند ورزشکاران اصفهانی است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ زیرساخت سازی خوبی انجام شد و به دنبال تجهیز بیشتر زیرساخت‌ها در سال ۹۸ هستیم، افزود: در سال جاری با هماهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری برنامه خوبی در جام مولای عرشیان ویژه ورزشکاران جانباز و معلول داریم.

سرپرست هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با بیان اینکه حمایت باشگاه‌ها تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزشکاران جانباز و معلول شده است، افزود: از حضور باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، مخابرات و نامی‌نو در این تشکر می‌کنم، اگر حمایت آن‌ها نبود، توان حضور در مسابقات را نداشتیم.

آقاباباگلیان با بیان اینکه حمایت باشگاه‌ها از ورزش جانبازان و معلولین مناسب بوده است، گفت: اگر حمایت باشگاه‌ها نبود توان مسابقه در حضور بسیاری از تورنمنت را نداشتیم این حمایت‌ها موجب می‌شود تا در رشته‌های قهرمانی گام‌های موثری را برداریم.

همچنین سید محسن سجاد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این مراسم تجلیل، اظهار کرد: جانبازان معلمان یک جامعه هستند که دید جامعه را افزایش می‌دهند. برخی از جلسات به واسطه افراد حاضر در آن که از توانایی خاص برخوردارند، متفاوت است و این جلسات موجب رشد و تعالی در بخش امور فرهنگی  خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ورزش باستانی و پهلوانی از ایران شروع شده است، تصریح کرد: رهبر انقلاب بر سه محور تاکید دارند که تهذیب نفس است که برکات زیادی را در زندگی ایفا می‌کند. در آداب رسوم غنی ایران ورزش جوانمردی از گذشته حضور داشته است و باید این رویه ادامه یابد.

سجاد با بیان اینکه ورزش آستانه تحمل افراد را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: افرادی که در این مراسم حضور دارند، نماینده ۲۰ رشته ورزشی هستند که در مجموع ۲۳ مدال کسب کرده‌اند و جایگاه دوم و سوم در کشور را از لحاظ تعداد مدال به دست آورده‌اند.اصفهان در کل کشور توانسته ۱۵.۵ درصد از مدال‌های بین‌المللی جانبازان و معلولین را کسب کند.