تاریخ : 1398,دوشنبه 23 ارديبهشت16:10
کد خبر : 65849 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس دهم:

گفتنِ نمی شود و نمی توانیم به ایثارگران پذیرفتنی نیست


گفتنِ نمی شود و نمی توانیم به ایثارگران پذیرفتنی نیست

ایثارگران قشری نیستند که به آنها فقط گفته شود نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ بلکه آنچه که ناشدنی است باید در خصوص این قشر عمل شود و آن نتوانستن ها باید برای این قشر به توانایی برسد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ عذر و بهانه ای در مورد بی توجهی بنیاد شهید به ایثارگران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا شرفی نماینده ایثارگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس در خصوص ماموریت‌های ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به مطالبات و برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد:

در عرف مدیریتی کشور، دستگاه هایی که شیرازه آنها بر ماموریت‌های ذاتی آنها دلالت می کند باید در خدمت یک قشر خاص باشد،  دارای تعریف شفاف و روشنی هستند.

وی اضافه کرد: در این چارچوب دستگاه هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران که باید در خدمت یک قشر خاص مانند جامعه بزرگ ایثارگران باشد موظف به پاسخگویی و عمل به خواسته های جامعه هدف خود است. اما متاسفانه عدول از وظایف ذاتی، به خصوص در این دستگاهها در کشور اپیدمی شده است و دستگاه هایی که ذاتا مسئول رسیدگی به مشکلات قشر خاصی از جامعه هستند پاسخگوی خواسته ها و مطالبات آنها نیستند و بنیاد شهید هم متاسفانه از این قاعده مستثنا نیست.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه شاید بسیاری از گرفتاری های جامعه بزرگ ایثارگران ناشی از این موضوع است اظهار داشت: اگر مسئولان امر این دستگاه، کلاه خود را قاضی کنند، باید بدانند که این قشر، قشری نیستند که به آنها فقط گفته شود  نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ بلکه آنچه که ناشدنی است باید در خصوص  این قشر عمل شود و آن نتوانستن ها باید برای این قشر به توانایی برسد.

نماینده ایثارگر مجلس دهم تاکید کرد: این قشر همه زندگی، آسایش و رفاه و جوانی خود را برای آرامش روانی جامعه گذاشته است؛ بنابراین باید کل جامعه برای این قشر فداکاری کنند، چه برسد به دستگاه قانونی همین جامعه؛ و هیچ عذری هم در مورد بی توجهی بنیاد شهید به ایثارگران پذیرفتنی نیست.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: من  از رئیس بنیاد شهید تقاضا می کنم که حداقل به فکر فردای قیامت و جواب نکرده های خود باشد و امیدوارم این بی توجهی ها  ادامه نداشته باشد؛ چرا که ما مجموعه را دارای افراد خدوم می دانیم و برنامه ریزی بیشتر، قطعاً می تواند نارضایتی ها را کاهش دهد.


کد خبرنگار : 23