تاریخ : 1398,چهارشنبه 18 ارديبهشت15:20
کد خبر : 65862 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده ایثارگر مجلس خواستار شد:

دولت بودجه بیمه تکمیلی را در اختیار بنیاد بگذارد


دولت بودجه بیمه تکمیلی را در اختیار بنیاد بگذارد

مجلس شورای اسلامی برای حل گره ای از مشکلات ایثارگران از آمادگی کامل برخوردار است و نمایندگان این آمادگی را در تصویب واگذاری بیمه تکمیلی در اواخر سال گذشته نشان دادند.

فاش نیوز - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار صدور دستور ویژه رئیس جمهور برای اجرای کامل بیمه تکمیلی و تامین اعتبارات مورد نیاز آن از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از اجرای نیم بند قانون بیمه تکمیلی ایثارگران اظهار داشت: از دولت و به ویژه جناب رئیس جمهور انتظار داریم در خصوص بیمه تکمیلی ایثارگران که در اواخر سال 97نمایندگان ملت استفساریه آن را هم به تصویب رساندند، دستور ویژه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر نمایند تا بودجه مورد نیاز این قانون را در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهد؛ تا بیش از این عزیزان ایثارگر در مراکز بهداشتی و درمانی خجالت زده نشوند.

وی افزود: عزیزان ایثارگر که برای اسلام، کشور و نظام جان، مال، سلامتی و جوانی خود را فدا کردند تا برای مسئولان دنیایی بسازند که اکنون فقط می خورند و می خوابند و حسابی هم از رفاهیات استفاده می کنند و خانواده های آنها هم بعضا" از مزایای آن طرف آب بهره می برند و فرزندان خود را به آمریکا و اروپا می فرستند و در رفاه کامل بسر می یبرند، اما دریغ از اقدام برای حل گره ای از مشکلات.

نماینده ایثارگر استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای حل گره ای از مشکلات ایثارگران از آمادگی کامل برخوردار است و نمایندگان این آمادگی را در تصویب واگذاری بیمه تکمیلی در اواخر سال گذشته نشان دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم متذکر شد: دولت در صورت نیاز به کمک نمایندگان ملت برای حل مشکلات ایثارگران، در کنار آن قرار دارد، اما متاسفانه مسئولان عزیز کشور هنگامی که مسائل ایثارگران مطرح می شود، بی خیال از کنار آنها رد می شوند؛ در صورتی که برای رسیدگی به برخی چیزها هزینه های نجومی می کنند.


کد خبرنگار : 20