تاریخ : 1398,چهارشنبه 18 ارديبهشت19:28
کد خبر : 65902 - سرویس خبری : عکس

انتشار عکس نوشته‌های شهدای فاطمیون


انتشار عکس نوشته‌های شهدای فاطمیون

مجموعه پوسترهایی دربردارنده عکس نوشته‌های معرفی شهدای فاطمیون، سخن نگاشت‌هایی از این شهدا، روایت بیانات رهبری درباره فاطمیون توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تهیه و منتشر شده است.

انتشار عکس نوشته‌های شهدای فاطمیون+ تصاویر

مجموعه پوسترهایی دربردارنده عکس نوشته‌های معرفی شهدای فاطمیون، سخن نگاشت‌هایی از این شهدا، روایت بیانات رهبری درباره فاطمیون توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تهیه و منتشر شده است.

برخی از این تصاویر در ادامه می‌آید:

سخن نگاشت دربردارنده مهم‌ترین سخنان حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) در دیدار نوروزی 98 با خانواده شهدای فاطمیون



عکس نوشته شهدا با معرفی شهید فاطمیون، «شهید محمد علی خادمی» به سخنی از شهید اشاره دارد که می‌گفت: «اگر مردم بدانند در سوریه چه خبر است، پیاده به کمک می‌روند.»

سخن نگاشت با عنوان «جز ادامه جهاد راهی نیست...»  با سخنی از امام خمینی(ره) در 19 مهر 1347: «هنگامی که می‌بینید خون‌های برادران و خواهران بی‌گناه شما در سرزمین مقدس فلسطین جاریست و سرزمین‌های ما اشغال شده و خانه‌هایمان به دست صهیونیست‌های تبهکار ویران گشته است. در این شرایط جز ادامه جهاد راهی نیست...»

عکس نوشته «رمضان» با سخنی از امام خمینی(ره)، 9 خرداد 1363 : «خدایا! ما بندگان ضعیف هستیم، ما بندگانی هستیم که هیچ نداریم. ما هیچیم و هر چه هست تویی؛ ما اگر چنانچه خلاف می‌کنیم نادانیم تو بر ما ببخش؛ تو ما را به این ماه مبارک رمضان وارد کن به طوری که با رضای تو وارد بشویم...»

عکس نوشته شهدا با معرفی شهید سید محمد حسن حسینی (سیدحکیم)؛ مسئول اطلاعات و فرمانده تیپ حضرت ابالفضل العباس(ع) فاطمیون به نقل سخنی از پرداخته که: «امروز نام فاطمیون لرزه بر اندام اسرائیل و امریکا انداخته است...»

عکس نوشت «شاگرد مکتب حسین(ع)» با معرفی فرمانده شهید فاطمیون، حسین فدائی با نام جهادی ذوالفقار به نقل سخنی از شهید اشاره کرده که می‌گوید: «شیعه به دنیا آمدم، در مکتب حسین درس عزت و آزادگی را آموختم. به خاطر عشق حسین ترک وطن کردم و آوارگی را به جان خریدم و امروز به لطف این عشق، سعادت مدافع حرم شدن نصیبم گشا و شاید توفیق شهادت...»

عکس نوشت دیگری با معرفی شهید فاطمیون «سید مصطفی جعفری» نوشته که یک شب وقتی هجوم سنگینی از طرف تروریست‌ها شده بود، مصطفی پشت بی‌سیم اعلام کرد: « بچه‌ها! سر می‌دهیم، سنگر نمی‌دهیم.»

انتهای پیام/


منبع : تسنیم