تاریخ : 1398,پنجشنبه 19 ارديبهشت15:13
کد خبر : 65909 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

بی تدبیری هایی که پیامدش ذلت ملت هاست!


بی تدبیری هایی که پیامدش ذلت ملت هاست!

آمریکا و اعضای پیدا و‌ پنهان رژیم تحریم، محتاج فرصت هستند تا تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به اصطلاح اثر کرده و محیط جامعه ایران را آماده «واکنش و خودویرانگری» کند.

محمدرضا سابقی

محمدرضا سابقی - کمپین فشار حداکثری علیه ایران نیازمند «کلید زمان» است؛ آمریکا و اعضای پیدا و‌ پنهان رژیم تحریم، محتاج فرصت هستند تا تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به اصطلاح اثر کرده و محیط جامعه ایران را آماده «واکنش و خودویرانگری» کند.

این بدان معناست که خلق فرصت برای رژیم تحریمی ایالات متحده و کمپین فشار حداکثری، عملا و رسما تقدیم هدیه‌ای ارزشمند به طرف مقابل فرض خواهد شد. با توجه به وضعیت تورم، گرانی ناشی از آن، بیکاری، فشار روانی روی اذهان عمومی، قطع محل درآمدهای کشور، و از همه مهم‌تر، کارشکنی شبکه ستون پنجم، هر لحظه و دقیقه حائز اهمیت است، چه برسد به دو ماه... 2 ماه!!

به جای چند هفته دوماه فرصت می دهیم...

 و اگر بخواهند دو ماه دیگر هم فرصت می دهیم..

 آمریکائیان و اروپائیان در هر لباسی و به هر وسیله ای و هرگونه حیله گری دلسوزانه!! و یا شعارهای تند و تهدیدهای متعدد خشن و هر صورت دیگری که جلوه کنند و قدرت نمایی کذائی انجام دهند. اگر مسئولینی مومن، انقلابی،دانا وشهادت طلب در راس سه قوه و نهادهای مهم دیگر باشند هیچ دستاوردی نخواهند داشت و اگر تاکنون توانسته‌اند مشکلات و معضلات اقتصادی برای ایران ایجاد کنند، متاسفانه به دلیل سیاست های اشتباه افرادی در دولت و مجلس و مجالسی! بوده است.

 و البته توافقنامه هایی که همه شما در جریان آنها همچون برجامشان و سی اف تی و قس علیهذا هستید. و همین افراد هستند که در عین سخنان پرحرارت و ضد استکباری (البته- جعلیانه!) اخیر خویش برای سرگرمی و سرگردانی ملت ناراحت و عصبانی از ظلم های آشکار امریکا و اروپا و توافق ها!  "پوششی" برای ناکارآمدی و عملکردهای خودشان همچون دیگر اشتباه گران! درون مدیریت کشور! به هر قیمتی ایجاد نمایند، و شما مشاهده می کنید که با اینهمه تهدیدها و تحریم های سخت و آشکار آنان، هنوز هم هیچ برنامه قاطعانه ای برای کم اثر نمودن حرکات خطرناشان ندارند و بر حسب ادامه مسیر گذشته شان بعد از مذاکرات و توافقات چندگانه و ترساندن مردمان از فلاکت و فقر! و جنگ؛ اگر بتوانند برچیدن برنامه موشکی ایران را با کمک اروپائیان به انجام می رسانند.

و جالب تر!! اینجاست که اروپا و دوستانشان فرضا برای کم کردن فشارهای اقتصادی بر ایران، دو هفته از ایران وقت می خواهند.. اما رئیس دولت ما با این وضعیت وخیم تحولات منطقه و اوضاع طاقت فرسای مردم کشور به انها چند ماه فرصت می دهد. (سخنان رئیس دولت در چهارشنبه، هجدهم اردیبهشت ۹۸).. یاللعجب!

 هیچ سیستمی با مهلت های بی جا و عجیب به دشمن آزموده شده و کاملا" خطرناک و از این طرف (داخل- کشور) هم بدون هیج برنامه و نقشه راهی برای مقابله و دفاع کارآمد!! و فقط شعار و هیاهوی توخالی برای سرگرمی هر چه بیشتر مردمش و کوتاه آمدن در برابر حیله های دشمنانش، قطعا" نمیتواند بر آرمان‌ هایش استوار بماند.

 و در تمامی رویدادهای تاریخی ملل و جوامع، بی تدبیران و مذاکره کننده های با دشمن بیعت شکن و خبیث و غافلان از سیاست های شیطانی آنها، در کنار نداشتن برنامه هایی برای مقابله با استکبار در عین قدرتمندی کشورهایشان، ناچارا" به موضع ضعف رسیده و در نهایت به سازش کاری و خفت و ذلت متوسل شده اند.

توجه نمائیم که افراد مقصر در ایجاد اوضاع اسفبار فعلی اینک!! به خود آمده اند تا از بازتاب شکست سیاسی و روحی و روانی خود جلوگیری کنند. لذا هم اینک دارند با نوعی خواهش! امتیازات موهومی را از اروپا مطالبه می کنند که در مذاکره با آمریکا از دست داده اند.

نکته مهم: همراهی مطلق کنگره، سنا، اروپا، چین‌ و حتی روسیه با سیاست‌های به شدت تند و ضد ایرانی رئیس دولت ایالات متحده، دوباره این واقعیت را به ما گوشزد می‌کند که ترامپ، خروجی حاکمیت پس‌پرده آمریکا و مدیران دولت مخفی جهان است؛ تغییر آرایش مدیریت کشور در راستای پاسخ هوشمندانه و انقلابی به این جبهه متخاصم، تنها راه‌حل و مسیر برون‌رفت از این مقطع خطیر است.

 


کد خبرنگار : 20