تاریخ : 1398,پنجشنبه 19 ارديبهشت18:56
کد خبر : 65921 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر «عسلویه»



تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر «عسلویه»

مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم درآیینی از معلمان رزمنده و ایثارگر شهرستان عسلویه تجلیل شد.

  به گزارش بلاغ،از شهرستان عسلویه، حجت‌الاسلام میرشکاری در آیین  تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر عسلویه اظهار داشت: کار معلمان همچون کار انبیاء است و الگوی عملی جامعه هستند و جامعه باید به مقام معلم احترام بگذارد و معلمان ایثارگر الگوی تمام عیار دانش‌آموزان و از یادگاران دوران شکوهمند دفاع مقدس هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه افزود: شهید مطهری جامع علوم بود وکتاب‌های خوبی با عناوین مختلف تألیف کرده که از منابع خوب و معتبر اسلامی است و برای تمام گروه‌های سنی کاربرد دارد.

وی ادامه داد: کتاب داستان راستان ایشان به خصوص برای دانش‌آموزان بسیار شیرین و جذاب است. معلمان ما باید سیره این شهید را الگوی خویش قرار دهند و در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از آثار علمی این شهید استفاده کنند و به خصوص در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب طرح شده است بکوشند.

 رئیس آموزش و پرورش عسلویه با تبریک هفته معلم و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی خصوصا شهید قنبر قنبری تنها شهید فرهنگی شهرستان عسلویه  گفت: از مجاهدت و ایثار رزمندگان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا قدردانی می‌کنم.

اسماعیل جبری  افزود: امنیت و آرامش امروز کشور  مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام هستیم.

به گزارش فارس، در این مراسم تعدادی از معلمان ایثارگر خاطرات خود را بیان داشتند و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آنها  تجلیل شد.