تاریخ : 1398,جمعه 20 ارديبهشت18:46
کد خبر : 65943 - سرویس خبری : سیاسی

اگر راست می گویید جناب عراقچی!



دکتر مومنی- با توجه به مطالب نویسنده محترم و بی برنامگی و بی تفاوتی دولت و مجلس در برابر تهدیدها و تحقیرهای آمریکا و اروپا و حتی عربستان و بحرین و اسرائیل، و سخنان دیروز عراقچی صاحب حماسه پرتاب خودکار!! عرض میشود که پیشنهاد چند راهکار ذیل شاید مفیدتر از حرف های ایشان و دولتیون باشد:

عراقچی در سخنانی گفت: خروج از برجام را در دستور کار قرار داده‌ایم و این خروج به صورت مرحله به مرحله خواهد بود. فشارهای اقتصادی امریکا ادامه یابد شاید از شهروندان افعانستانی بخواهیم ایران را ترک کنند به کجا بروند مربوط به خودشان است.

● جناب آقای عراقچی؛ با روندی که امثال شما، حسن روحانی و ظریف و ... در این دولت پیش‌ بردید؛ چند صباح دیگر خواستار عزیمت ایرانیان و بخصوص سیل‌زدگان محروم هستید!؟ اما کورخوانده‌اید! اگر شما مرد میدان هستید و دروغ نمی‌گویید، به جای این صحبت‌ها و سخنان، کارهای زیر را انجام دهید؛

● ۱- فرزندان مسئولین استکبارستیز!! خارج از کشور علی‌الخصوص ساکن آمریکای(کدخدایتان)به کشور بزرگ و متمدن ایران بزرگتان! عودت داده شوند..!  و دیگر صلاح نیست در بلاد دشمن مکار باقی بمانند..!!

● ۲- خروج ارز از داخل به مقصد اروپا و آمریکا خصوصا" برای فرزندان مسئولان دلسوز ! و دیگر ایرانیان انقلابی و ایراندوست ساکن اروپا و آمریکا قطع شود!

● ۳- حقوق و مزایای اعضای دولت به جهت بی‌تدبیری در ایجاد اوضاع داخلی تا رفع این معضل به کل قطع شود!

● ۴- سفارت کشورهای اروپایی که به تعهداتشان عمل نکردند و دفتر حفاظت منافع آمریکا را سریعا و بدون فوت وقت تعطیل کنید!

● ۵- جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها و ناوهای جنگی آمریکا در تنگهٔ هرمز تا رفع کامل تحریم‌های اقتصادی سریعاً صورت گیرد(طبق قوانین بین الملل می توان از این قانون استفاده کرد)..البته اگر مسئولین به حرفهایشان اعتقاد دارند و صادقانه موضع می گیرند...


کد خبرنگار : 20