تاریخ : 1398,یکشنبه 22 ارديبهشت16:21
کد خبر : 65944 - سرویس خبری : استان ها

در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان در اهواز برگزار شد:

کارگاه آموزشی نقش روزه داری در سلامت جسمی ایثارگران


کارگاه آموزشی نقش روزه داری در سلامت جسمی ایثارگران

کارگاه یک روزه «نقش روزه داری در سلامت جسمی ایثارگران» در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان، در شهر اهواز برگزار گردید.

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان کارگاه یک روزه  «نقش روزه داری در سلامت جسمی ایثارگران» در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان، در شهر اهواز برگزار گردید.

به گزارش همکار ما از اهواز، جانباز هفتاد درصد "سیروس عاقلی"، مسئول مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به اعضای شرکت کننده در جلسه، در خصوص هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه گفت: ما برای ارتقای سلامتی پرسنل و جانبازان معزز بر تداوم این برنامه ها تاکید داریم.

مسئول مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان افزود: با وجود پتانسیل هایی که مرکز دارد تلاش ما افزایش سطح سلامت
خانواده معزز ایثارگران با استفاده از دانش روز و نشر آن در ابعاد بهداشت و سلامت است، ضمن اینکه ما سعی داریم این برنامه ها با کمک همکاران شاغل در اداره کل، مناطق و بخش بهداشت تداوم داشته باشد.

توضیح دادنی است، محورهای کارگاه «نقش روزه داری در سلامت جسمی ایثارگران»، روزه داری و سلامت روان، تاثیر روزه داری بر عملکرد بدن، نقش تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان و تاثیر آن بر سلامت روزه داران بود که به ترتیب توسط
دکتر "سمیه اشرفی" متخصص اعصاب و روان، "مجتبی شمس" کارشناس پرستاری و "خانم سیاحی" به عنوان کارشناس تغذیه برای حاضران در این کارگاه آموزش داده شد.

گزارش از جعفری
 


کد خبرنگار : 17