تاریخ : 1398,سه شنبه 07 خرداد13:40
کد خبر : 65978 - سرویس خبری : ورزشی

سخنی صریح با رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولان ایران


سخنی صریح با رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولان ایران

ما از حق و اعتراضات نمی‌گذاریم و با ارسال نامه و شکایت خود به سازمان تربیت بدنی و حراست و دولت و حتی بیت رهبری، ظلمی را که در حق دیگر معلولان و جانبازان شده و می شود پیگیری می‌کنیم. شاید صدای مظلومیتمان را بشنوند و اعاده حق بنمایند.

گروهی از جانبازان ویلچری و ورزشکار -  جناب دکتر صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان! باسلام و احترامات فائقه؛ بدین وسیله اعتراض خود را در باره فدراسیون رشته فوتبال روی میز، در خصوص نظارت نکردن بر عملکرد مسئولین و مربیان در باره اعزام تیم به جام جهانی در کشور اسپانیا اعلام می داریم و چند سوال را در اینجا مطرح می‌کنیم تا شاید جوابی به آنها بدهید.

۱- در مورد اعضای اعزامی به مسابقات اسپانیا، ملاک حضور در ترکیب تیم اعزامی چه چیزهایی می‌باشد؟

2- اگر مسابقه انتخابی بهمن ماه سال ۹۷ ملاک انتخاب است، پس چرا افرادی غیر از آنهایی که برنده و حائز مقام گردیدند انتخاب شده اند؟

۳- اگر ادعا می کنند که اعضای اعزامی با هزینه بیست میلیونی خود به اسپانیا می روند، آن وقت باید پاسخ دهید چرا به ما که در این رشته ورزشی جزو برندگان بودیم و حرفی برای گفتن در مقابل حریفان داریم، اعلام نشد که ماهم هزینه و پول سفر خودمان را بدهیم و یا از طریق جلب اسپانسرهایی که در اصفهان داریم پرداخت کنیم؟

۴- آیا چون از شهرستان هستیم و در تهران سکونت نداریم باید حق و حقوق ما پایمال گردد؟

۵- پس ارزش حضور خیلی سخت و طاقت فرسای ما و دیگر شهرستانی هایی که به مسابقات بهمن ماه در تهران آمدند و اتفاقا" مقام هم آوردند چه می شود؟

آیا سزاوار است که سر ما را اینگونه شیره بمالید و حقوقمان را نادیده بگیرید؟

۶- ما که از حق و اعتراضات نمی‌گذاریم و با ارسال نامه و شکایت خود به سازمان تربیت بدنی و حراست و دولت و حتی بیت رهبری، ظلمی را که در حق دیگر معلولان و جانبازان شده و می شود پیگیری می‌کنیم. شاید صدای مظلومیتمان را بشنوند و اعاده حق بنمایند.

ظلم آشکار در فدراسیونی که مدیریتش با شماست واقعا نوبر است. شماهم امور فدراسیون تحت مسئولیتتان را رها کرده اید؟

از رییس محترم فاش نیوز که درد و کاستی های ایثارگران و جانبازان را پیگیری می نمایند انتظار این است که این موضوع بااهمیت را بجد دنبال کنند و علت تضییع حقوق جانبازان را جویا بشوند و گزارشی از پشت پرده روند انتخاب بازیکنان تیم فوتبال روی میز و اعزام آنها را منتشر کنند. با ما که جانباز مملکت هستیم اینگونه رفتار می شود، وای به حال و روز معلولان مظلوم.


 


کد خبرنگار : 19