تاریخ : 1398,چهارشنبه 25 ارديبهشت18:22
کد خبر : 66121 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

افزایش حقوق‌ها از اواخر اردیبهشت اجرایی می‌شود



 افزایش حقوق ها از چه زمانی اعمال و اجرایی می شود؟

- آنچه که از قول رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته شده است ،‌این است که اقزایش حقوق ها از اواخر اردیبهشت ماه عمل می شود. البته تا به حال این چنین بوده که ایثارگران در آخر تصمیمات پرداخت و افزایش حقوق ها هستند .

 

من فرزند شهید و در دستگاه آموزش و پرورش مشغول به کار هستم، به دلیل کمی حقوق و مزایا می خواهم انتقالی بین وزارتخانه ای بگیرم،آیا قوانین و مصوباتی برای این کار وجود دارد؟ لطفاً راهنمایی کنید

-  در این خصوص ایثارگران داری مقررات خاص نیستند و تابع همان قوانین عامی که دراین باره هست می باشند.

 

از فرهنگیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در حوزه رسانه هستم  و  در حال حاضر تدریس می کنم آیا  می توانم مشکلات ایثارگران مطرح کنم

- هر موضوعی از مشکلات ایثارگران قابلیت طرح در کانال را دارد و از آن استقبال می کنیم.

 

حدود 22 سابقه حضور داوطلبانه بسیجی در جبهه را  دارم در عملیات ولفجر 10 شیمیایی شدم ولی صورت سانحه ندارم از طریق سپاه پیگیری کردم و کمیسیون های مختلفی رو رفتم. نهایتا شیمیایی اینجانب را محرز تشخیص دادند. به بنیاد مراجعه کردم اما کمسیون بنیاد شهید درخواست مرا رد کرد. راهکار مناسب پیگیری مجدد و رسیدن به نتیجه مطلوب چیست؟

- با تصویب قانون جدید در قانون برنامه ششم توسعه اگر کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده مجروحیت شما راتایید کند بنیاد موظف است حداقل پنج درصد به شما اعطا کند، بنابر این موضوع را  مجددا" پیگیری کنید .


کد خبرنگار : 23