تاریخ : 1398,پنجشنبه 26 ارديبهشت16:53
کد خبر : 66155 - سرویس خبری : اخبار

تبریک تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای روز ارتباطات



پیام تبریک نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

پیام تبریک نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

خبرگزاری آریا- نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در آستانه فرا رسیدن 27 اردیبهشت‌ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی» با صدور پیامی تلاش‌های اندیشمندانه خانواده ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن این پیام به شرح زیر است:
نام‌گذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این فن را به‌عنوان هنر هشتم یادآور شده و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی را ارج نهیم.
امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه‌ها بر زیرساختی کارآمد به نام علم ارتباطات و روابط عمومی استوار است، به همین دلیل عصر حاضر واژه و عنوان ارتباطات را بر خود دارد. همان‌گونه که مقام معظم رهبری درباره روابط عمومی فرموده‌اند: «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد» نگاه معظم له، تأکیدی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش سازنده آن است.
 بدیهی است امروزه روابط عمومی‌ها نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که روابط عمومی آن با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید. به‌بیان‌دیگر روابط عمومی‌ها با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی و ارائه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیران ارشد سازمان، دسترسی مخاطبان به اخبار و اطلاعات روز، حضور مستمر خویش را اعلام می‌نمایند.
 تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر روابط عمومی به‌عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است و نام‌گذاری این روز با نام روز «ارتباطات و روابط عمومی» فرصتی است مغتنم برای توسعه فعالیت‌ها، افزایش کارآمدی و تسری پاسخگویی به جامعه با هدف تکریم ایشان.
 نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ و آرزوی توفیق روزافزون برای همه تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می‌داند که از تلاش و پیگیری درخور تحسین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سال‌های اخیر به‌خوبی جامعه ایثارگران را همراهی کرده‌اند، به منتهای اعتقاد و علاقه‌مندی تشکر و قدردانی نماید. با امید به اینکه با استعانت از درگاه حضرت باری‌تعالی، با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی، از طریق به‌کارگیری روش‌های نوین ارتباطی مؤثر، در راستای شناساندن واژه ایثار و شهادت و اهمیت این فرهنگ غنی و مقدس نزد افکار عمومی و ارتقای منزلت آنان توفیق روزافزون حاصل گردد.