تاریخ : 1398,شنبه 04 خرداد18:18
کد خبر : 66158 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

هر پنج انگشت باید شود مشت!


هر پنج انگشت باید شود مشت!

در دولت های چند دهه اخیر ایالات متحده آمریکا، هیچ رئیس جمهوری مانند ترامپ تا این اندازه وقیح و بی لیاقت نبوده که اینگونه به خود اجازه می دهد حتی در کلام به تعبیر خواب صهیونیست ها از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید...

مرتضی قنبری وفا

مرتضی قنبری وفا - اگر امروز شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه را رصد کنیم و بگوئیم فقط دولت مقصر است، کمی بی انصافی است.
اکنون دولت آمریکا و ترامپ دارند به هدف خود نزدیک می شوند. هدف اصلی دشمن در شرایط امروز همین است که بین مردم و دولت اختلاف انداخته و به آن دامن بزنند تا با القای نارضایتی عمومی جامعه از دولت و نظام، مردم را به جان هم بیاندازند و با تبلیغات هدفمند، چنین القا کنند که دولت آمریکا بیشتر از دولت ایران به فکر مردم و دموکراسی است.

در نقشه های فتنه انگیز دولت استکباری آمریکا، کشاندن نارضایتی مردم از حکومت و صدای اعتراضات عمومی به خیابان ها و به راه انداختن بلوا و شورش خیابانی، مانند شورش های چند سال اخیر آمده؛ باید خیلی توجه کرد و به هوشیاری کامل و دقیق مقامات امنیتی کشور نیاز مبرم داریم.

در دولت های چند دهه اخیر ایالات متحده آمریکا، هیچ رئیس جمهوری مانند ترامپ تا این اندازه وقیح و بی لیاقت نبوده که اینگونه به خود اجازه می دهد حتی در کلام به تعبیر خواب صهیونیست ها از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید. بزرگترین اشتباه استراتژیک دولت فعلی ایران اعتماد بیش از حد به غربی ها بود و هرچه دلسوزان نظام به آنان هشدار می دادند که همه تخم مرغ ها را در یک سبد نگذارید، متاسفانه دولت راه خودش را رفت.

 خود بنده مطلبی به عنوان "توافق برجام به مصلحت نظام نیست" که در آذر 95 در پایگاه خبری فاش نیوز منتشر شد، اشاره کردم که دشمن بد عهد است و به آنها اعتماد نکنید؛ و با گذشت حدود 30 ماه از حرف های بنده تعبیر و خوانندگان به حرف بنده رسیدند.
اما اکنون موقع تسویه حساب های شخصی و جناحی نیست و نباید دشمن را در تشدید اختلافات همراهی کرد. حال از مردم تقاضا داریم پشت و حامی دولتمردان باشند و دشمن را که فقط به دنبال تفرقه و آشوب است ناکام بگذارند.

 اینکه بگوئیم فتنه 88 ابتدای شروع مشکلات ما بود، تعبیر مناسبی نیست بلکه باید گفت عوامل فتنه در انتظار کوچکترین اغفال مسئولان هستند تا اهداف شوم خود را در هر فرصتی دوباره پی بگیرند و مشکلات ما قبل از فتنه 88 نیز وجود داشت و  بعد از فتنه، نقاب آنانی که خود را وفادار و دلسوز نظام می دانستند از چهره هایشان کنار رفت و نظام توانست دوست و دشمن را از هم تشخیص دهد.

 حالا هم همه چیز تمام نشده و دستگاه دیپلماسی کشور به بندهایی از برجام انگشت گذاشته و حتی برای خروج از برجام نیز پیش بینی های خود را قبلا" کرده و دو ماه به اروپا مهلت داده و ضرر ما در وقت کشی غربی ها بوده و اینکه برای تمام دنیا ثابت کند که این دول قابل اعتماد و احترام نیستند و ایران به تعهدات بین المللی خود کاملا"پایبند است.

 ما می توانیم خیلی سریع به چرخه تولید سوخت هسته ای و غنی سازی با هر درجه خلوص برسیم و توپ در زمین اروپا و غربی هاست. ما هر چه گفتیم به آن عمل کردیم و هر چه بخواهیم به آن خواهیم رسید و هیچ سقفی در تولید و غنی سازی برای ما متصور نیست.
در انتها اشاره مجدد می کنم که در راستای اهداف دشمن از دولت، حاکمیت و نظام فاصله نگیرید که ما پیروز میدان باشیم و دشمن بازنده این بازی کثیف.

 خیلی از افراد فتنه 88 از عملکرد خود به شدت پشیمان هستند، چون پایگاه مردمی خود را از دست دادند و قادر نیستند با دست خالی، بازی خود را ادامه دهند و چه خوب است یک فرصت دیگر در اختیار فریب خوردگان بگذاریم؛ البته نباید از جرم سران فتنه گذشت و رای به برائت آنان داد بلکه افرادی که ساده لوحانه بازی خوردند و پست های کلیدی نداشته و زبانی از عوامل فتنه حمایت کردند، بتوانند گذشته و اشتباه خود را جبران کنند.

در هر حال در فضا و شرایط کنونی، برای بسیج همگانی علیه دشمن وقیح، اتحاد و همزبانی خود را یکدست و تقویت کنیم و هر 5 انگشت مشتی شود بر دهان ترامپ و آمریکا.

والسلام


کد خبرنگار : 20