تاریخ : 1398,شنبه 28 ارديبهشت14:10
کد خبر : 66185 - سرویس خبری : ورزشی

حال باندبازی در فدراسیون جانبازان و معلولان چطور است؟!


حال باندبازی در فدراسیون جانبازان و معلولان چطور است؟!

با آمدن آقای علی صمیمی به فدراسیون جانبازان و معلولان فکر می کردیم شاید به خاطر سابقه خوبی که در اذهان وجود داشت اتفاقات تلخ گذشته به ورطه فراموشی سپرده می شود، ولی اینطور که دیده می شود مشکل باند و باند بازی در فدراسیون آنقدر قوی است که...

سرافراز -  بسم الله الرحمن الرحیم. خدمت ایثارگران عزیز و جانبازان عزیزم عرض سلام و سلامتی دارم در مورد ورزش فوتبال روی میز که قدیم‌ها ما به آن فوتبال دستی می‌گفتیم حرف و حدیث هایی پیش آمده که فارغ از وجود ارتباطات ناسالم به جهت انتخاب بازیکنان اعزامی به مسابقات خارجی، بیشتر به باند و باند بازی شباهت دارد. البته رشته ورزشی اینجانب هم پرتاب وزنه است و هم گاهی پینگ پنگ، اما نه بصورت حرفه ای؛ صرفا درجهت سلامتی و رفع تکلیفی که حضرت آقا فرموده اند که ورزش برای مردم لازم است ولی برای جانبازان واجب.

خودم سال های گذشته برای حضور در جمع اعضای تیم شنا و پینگ پنگ تلاش بسیاری داشتم و هیچ وقت به نتیجه نرسیدم، فهمیدم به خاطر مسایل پشت پرده ای بود که در فدراسیون جانبازان و معلولین وجود داشت (الان را اطلاع ندارم). چون بارها در مسابقات کشوری و استانی حضور داشتم و صاحب عناوینی هرچند کوچک می شدم ولی اصلا گویا مارا نمی دیدند. ولی دیگران را که با آنها حشرونشر داشتند انتخاب می کردند. حتی بدون شرکتشان در مسابقه انتخابی!

الان هم احتمالا همینگونه است و روابط ناسالم در تقابل با ضوابط و انصاف در تضاد است و با حمایتی که می شود پیروز است و پشت ضوابط و انصاف همیشه برزمین است. با آمدن آقای علی صمیمی به فدراسیون جانبازان و معلولان فکر می کردیم شاید به خاطر سابقه خوبی که در اذهان وجود داشت اتفاقات تلخ گذشته به ورطه فراموشی سپرده می شود، ولی اینطور که دیده می شود مشکل باند و باند بازی در فدراسیون آنقدر قوی است که زور نه آقای رییس، بلکه حراست فدراسیون و وزارت ورزش هم به آنها نمی رسد.

البته ما همان وقت باید موضوع ارتباطات ناسالم فدراسیون را ازطریق ارباب رسانه و روزنامه ها و مطبوعات ورزشی پیگیری می کردیم تا لااقل آخرین تکلیف خود را انجام می‌دادیم که ندادیم. ولی الان که ما، رسانه جانبازان یعنی فاش نیوز را داریم و این موضوع اخیر به آنها رسیده و چاپ گردیده جای شکرش باقیست.

خوب است همانطور که نگارنده مطلب بالا اشاره کرده مدیریت فاش نیوز بصورت جدی به این بحث ورود کند و با پیگیری این موضوع جدید الاتفاق، از فدراسیون و شخص آقای صمیمی مطالب آنها را هم پوشش دهد.

شاید ما اشتباه می کنیم که فکر می کنیم باندی وجود دارد و باند بازی ریشه داری. حق ما که خورده شد، لااقل نگذارید حق جانبازان و معلولان دیگر در زمینه ورزش نادیده گرفته شود. منتظر پیگیری شما هستیم. ارادتمند ورزشکاران جانباز.


کد خبرنگار : 19