تاریخ : 1398,سه شنبه 31 ارديبهشت16:28
کد خبر : 66274 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مشکلات ایثارگران وزارت نفتی!



سید احمد محمدی - متاسفانه در وزارت نفت و شرکت های تابعه هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند.

ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.
 
مشکل دیگر ایثارگران مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

 مشکل دیگر کارمندان ایثارگر مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد عدم اجرای دقیق و کامل بخشنامه 2727.عدم اجرایی قانون معافیت تعدیل مدک تحصیلی ایثارگران.عدم اجرایی قانون یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران رزمنده دفاع مقدس. عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

 آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

باادب واحترام وارادت.


کد خبرنگار : 20