تاریخ : 1398,سه شنبه 07 خرداد14:21
کد خبر : 66454 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

انهدام ادوات زرهی متجاوزان در عملیات ارتش یمن در"عسیر"



نیروهای یمنی موفق شدند چهار خودروی زرهی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه عسیر را منهدم کنند.

انهدام 4 خودروی زرهی متجاوزان در عملیات ارتش یمن در"عسیر"

المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان با تعدادی موشک کاتیوشا مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پادگان "السویقا" و پادگان "الخنجر" در استان الجوف را هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی با انجام عملیاتی نظامی علیه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه "علب" در منطقه عسیر موفق شدند چهار دستگاه خودروی زرهی را منهدم و یک منطقه را از لوث متجاوزان پاکسازی کنند.

یک منبع نظامی گفت که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران  به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی پیشروی ارتش سعودی در منطقه عسیر را متوقف کرده و مواضع متجاوزان در نجران را آماج حملات خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "حیفان" در تعز را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

 مزدوران ائتلاف متجازو سعودی در ادامه نقض آتش‌بس در استان الحدیده مناطق مختلف شهر التحیتا در این استان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

مناطق مختلف بخش مرزی "شدا" در استان صعده واقع در شمال یمن نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای متجاوزان سعودی قرار گرفت.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.