تاریخ : 1398,سه شنبه 07 خرداد17:55
کد خبر : 66479 - سرویس خبری : باغ بهشت

هر چه داریم، باید در راه اسلام و انقلاب فدا کنیم



به یاد شهید ولی مزارعی

شهید ولی مزارعی در خرداد ماه ۱۳۳۷ در یک خانواده متدین در روستای گلستان در سه کیلومتری جنوب شهرستان کازرون متولد گردید.

با این‌که تحصیلات عالیه را طی نکرده بود به اذهان کلیه دوستان و آشنایان میزان سواد وی بسیار بیشتر از تحصیلاتش بود. شهید علاوه‌بر پیشرفت علمی، از لحاظ فنی مانند رشته مکانیک، ماشین‌آلات، جوشکاری، لوله‌کشی و معماری هم مهارتی به خصوص و در سطح بالایی قرار داشت.

 در مورخه ۱۳۶۱/۱۱/۱۱ عازم جبهه گردید و در منطقه عملیاتی عین‌خوش، در کنار دیگر برادران رزمنده با کفار بعثی به مبارزه پرداخت. شهید با این‌که گرفتاری زیادی داشت هیچ‌گاه ارتباطش را با جبهه قطع نمی‌کرد حتی به‌صورت هفته‌ای به بسیج سپاه می‌رفت و فعالیت می‌نمود؛

شهید در عملیات کربلای ۴ شرکت می‌کند. در سحرگاه پنجشنبه ۱۳۶۵/۱۰/۴ پس از حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌ها در شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل می‌آید.

بخشی از وصیت نامه: در شهادت من هیچ‌گاه ناراحت نباشید چون راه ما راه امام حسین(ع) می‌باشد و ما آن راهی را خواهیم رفت که امام حسین، سرور آزادگان رفت. ما هر چه داریم باید در راه اسلام و انقلاب فدا کنیم، همچنان‌که امام حسین فدا کرد و همیشه برای رضای خدا کار کنید. به امید پیروزی هرچه زودتر رزمندگان اسلام و به امید روزی که پرچم اسلام در سراسر جهان بر افراشته گردد.


منبع : دفاع پرس