تاریخ : 1398,سه شنبه 07 خرداد19:26
کد خبر : 66493 - سرویس خبری : سیاسی

توسط انجمن جانبازان نخاعی اعلام شد:

مسیرهای حضور جانبازان ویلچری در راهپیمایی روز قدس


مسیرهای حضور جانبازان ویلچری در راهپیمایی روز قدس

طبق هماهنگی انجام گرفته، مسیر ورودی جانبازان با ارائه کارت جانبازی از خیابان حافظ شمال به جنوب و همچنین حافظ جنوب به شمال، زیر پل، پس از ورود به خیابان طالقانی، هر جایی محل پارک وجود داشت می توانند خودروهای خود را پارک کنند...

 فاش نیوز-  انجمن جانبازان نخاعی مسیرهای هماهنگ شده با نیروی انتظامی برای حضور جانبازان نخاعی و ویلچری که با خودروهای شخصی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می یابند را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما، انجمن جانبازان نخاعی مسیرهای هماهنگ شده با نیروی انتظامی به منظور سهولت حضور جانبازان نخاعی و ویلچری در راهپیمایی روز جهانی قدس که با خودروهای شخصی خود قصد تردد دارند  را اعلام کرد.

به گفته رئیسس هیئت مدیره  این انجمن، با ستاد نماز جمعه  و پلیس راهور تهران درباره پارک ماشین های جانبازان نخاعی و ویلچری در یوم الله روز جهانی قدس مکاتبه و هماهنگی صورت گرفته است.

 

 بنابر این گزارش، طبق هماهنگی انجام گرفته، مسیر ورودی جانبازان با ارائه کارت جانبازی از خیابان حافظ شمال به جنوب و همچنین حافظ جنوب به شمال، زیر پل، پس از ورود به خیابان طالقانی، هر جایی محل پارک وجود داشت می توانند خودروهای خود را پارک کنند.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس، طبق روال همه ساله، روز جمعه دهم خردادماه، مطابق با 25 ماه مبارک رمضان که آخرین جمعه این ماه مبارک می باشد، همراه با مسلمانان دیگر کشورها، در شهر های سراسر ایران برگزار می شود.


کد خبرنگار : 26