تاریخ : 1398,چهارشنبه 08 خرداد15:12
کد خبر : 66504 - سرویس خبری : اخبار

میزبانی ۱۵۰۰ مسجد از پیکر شهدا در شب‌های قدر



سرهنگ ابراهیم رنگین مسوول ستاد معراج الشهدای تهران  با اشاره به میزبانی حسینیه‌ها و مساجد از پیکرهای شهدا، اظهار داشت: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در لیالی قدر مهمان تعدادی از مساجد و حسینیه‌های استان های تهران و البرز شدند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا تاکنون طی 2 شب از لیالی قدر مهمان هزار مسجد، حسینیه، امامزاده و مجالس بزرگ در 2 استان تهران و البرز شدند.

مسوول ستاد معراج الشهدای تهران بیان کرد: قرار است پیکر این شهدا امشب در سومین شب از لیالی قدر مهمان 400 مسجد و هیئت دیگر باشد که در مجموع در طول سه شب، حدود هزار و 500 مسجد و مجلس میزبان پیکرهای مطهر شهدا می‌شوند.

رنگین تصریح کرد: پیکر این شهدا در مبادله اخیر بین ایران و عراق به کشور بازگشته است و مربوط به عملیات‌های رمضان در پاسگاه زید، خیبر در جزیره مجنون، محرم در شرهانی، کربلای 5 در شلمچه، بدر در شرق دجله، مسلم ابن عقیل در سومار، کربلای 6 در سومار، والفجر 1 در فکه و تک ایذایی در جزیره بوارین است.

وی با بیان اینکه حضور پیکرهای شهدا در مساجد و حسینیه‌ها با استقبال مردم رو به رو شده است گفت: این کار جهت منور کردن هرچه بیشتر مراسم احیای شب‌های قدر صورت گرفته است.

 

 


منبع : دفاع پرس