تاریخ : 1398,شنبه 11 خرداد16:12
کد خبر : 66510 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نوروزی در نامه‌ای به اداره قوانین خواستار شد

دولت چرا قوانین ایثارگری را اجرا نمی‌کند


دولت چرا قوانین ایثارگری را اجرا نمی‌کند

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای اعلام نظر قطعی اداره قوانین مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اجرای قانون اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان از سوی دولت را خواستار شد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای اعلام نظر قطعی اداره قوانین مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اجرای قانون اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان از سوی دولت را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در نامه خود با اشاره به درخواست مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ارتباطات در خصوص بهره مندی رزمندگان از حقوق و مزایای ناشی از یک مقطع تحصیلی بالاتر اعلام نظر اداره قوانین در مورد عدم اجرای قانون از سوی دولت را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش جمعی از پرسنل ایثارگر وزارت ارتباطات با ارسال نامه ای به دکتر نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان و رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نارضایتی خود را از اجرایی نشدن قانون مقطع تحصیلی بالاتر ابراز کردند.

این در حالی است که بر اساس بند 6 ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه کشور، رزمندگان داوطلب و غیر داوطلب با حداقل شش ماه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل می توانند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره مند شوند.


کد خبرنگار : 18