تاریخ : 1398,پنجشنبه 16 خرداد16:31
کد خبر : 66788 - سرویس خبری : استان ها

دیدار نماینده بویراحمد با خانواده شهید هرمزپور



 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با همسر و فرزندان سردار شهید جواد هرمزپور از شهدای شاخص هشت سال دوران دفاع مقدس در یاسوج دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس با خانواده شهید هرمزپور

به گزارش از کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، ۱۵ خردادماه در دیدار با خانواده شهید هرمزپور در یاسوج، گفت: تواضع و فروتنی، اخلاص توام با شجاعت و قاطعیت در میدان رزم از ویژگی های بارز در وجود این شهید والامقام بود.
وی افزود: زندگی و وجود این مرد خداترس و متدین از همان دوران نوجوانی در مسیر انقلاب، اسلام و ائمه اطهار(ع) تعریف و خلاصه شده بود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زندگی سرشار از اخلاص، مردانگی، شجاعت و از خودگذشتگی توأم با تدبیر و مسئولیت پذیری شهید هرمزپور الگویی ممتاز برای نسل امروز و جونان و همچنین چراغ راه مسئولان و مدیران در راستای نهادینه کردن الگویی از مدیریت جهادی و انقلابی در شرایط حساس کنونی است.
زارعی تصریح کرد: همسران و خانواده معظم شهدا نمونه‌های عینی وفاداری به آرمان‌های شهدا هستند و تقویت این روحیه ممتاز همواره سبب تداوم و عزت آفرینی آرمان‌های شکوهمند و والای انقلاب شده است.
یادآورمی‌شود، سردار شهید جوادهرمزپور از شهدای شاخص و فرماندهان شجاع در دوران هشت دفاع مقدس در تاریخ ۲۱ فروردین امسال از سوی سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به درجه سرتیپی نائل آمد.
سردار جواد هرمزپور فرمانده سال ۱۳۶۲ به عنوان فرمانده تیپ الزهرا(س) از لشکر ۱۹ فجر منصوب شد و در راه دفاع میهن اسلامی به فیض شهادت نائل آمد


منبع : ایکنا