تاریخ : 1398,جمعه 17 خرداد17:53
کد خبر : 66799 - سرویس خبری : استان ها

تشییع پیکر شهید نظم و امنیت در عنبرآباد



پیکر شهید نظم و امنیت در عنبرآباد تشییع شد

آیین تشییع پیکر شهید نظم و امنیت محمد امین الله دادی امروز (جمعه) با حضور مسئولان استانی، محلی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور عنبرآباد از توابع استان کرمان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری عنبرآباد روز جمعه در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز رشید اسلام، مدافع حفظ و برقراری نظم و امنیت به خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور این شهرستان گفت: شهید الله دادی از جان خود برای حفظ امنیت گذشت لذا همه باید قدردان این شهید و خانواده وی باشیم.
محمود رئیسی افزود: اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.
رئیس شورای تأمین شهرستان عنبرآباد به شرایط نا امن و جنگ در اطراف ایران اشاره و تصریح کرد: امنیت ایران در شرایط نا امن منطقه بیانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا مردم باید قدردان شهدا و نظام باشند.
وی ادامه داد: امنیت نعمت بزرگی است که به راحتی به دست نمی‌آید لذا همه ما باید قدردان شهدا باشیم.
سرپرست فرمانداری عنبرآباد بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه و بویژه بین نسل جوان ترویج پیدا کند.
رئیسی اظهار داشت: شهادت بالاترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه در تاریخ به جای می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان می‌آورند.
رئیس شورای تأمین عنبرآباد شهادت جوان شجاع و مدافع نظم و امنیت جامعه، استوار دوم "محمد امین الله دادی" که در عملیات درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبارجنوب به شهادت رسید را به پرسنل سلحشور نیروی انتظامی، ملت ایران، مردم ولایتمدار شهرستان عنبرآباد و خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض کرد و گفت: علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت داریم.

شهید الله دادی به همراه یکی از نیروهای دیگر تکاوری در حال گشت زنی در منطقه زهکلوت رودبارجنوب بودند که مورد حمله اشرار مسلح کوردل قرار گرفتند.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.