تاریخ : 1398,جمعه 17 خرداد18:06
کد خبر : 66801 - سرویس خبری : استان ها

مدارس شاهد آماده ثبت نام فرزند ایثارگر خراسان رضوی



خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر با 105 مدرسه شاهد در خراسان رضوی

خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر با 105مدرسه شاهد در خراسان رضوی
 

 سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 105مدرسه شاهد آماده ثبت نام دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان های خراسان رضوی است.

صدیقه خدیوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای قیام پانزده خرداد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در حقیقت سرمایه های اصلی این جامعه هستند، که باید در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استعدادهای آنان شکوفا شود.
سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: جلسات ستاد شاهد آموزش و پرورش در شهرستان های خراسان رضوی با هدف بررسی مشکلات پیش روی دانش اموزان شاهدو ایثارگر برگزار می شود و وضعیت تحصیلی دانش آموزان به صورت فردی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در همین راستا بیان کرد: در استان خراسان رضوی بیش از چهار هزارو 223 فرزند شهید و جانباز و آزاده بالای 50 درصد دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در حال تحصیل هستند.
خدیوی در خصوص ثبت نام مدارس شاهد گفت: خانواده های شاهدو ایثارگر برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس شاهد ابتدا باید وارد سامانه سجایا به آدرس  www.saja.medu.ir  شوند و با توجه به تکمیل اطلاعات فرزند خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی به زمان بندی ثبت نام در مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموز خود باید از ابتدای چهارم لغایت 17 خرداد ویژه مقطع دوره ابتدایی، از 1تا 14 تیرماه ویژه مقطع دوره متوسطه اول و 5 تا 21 تیرماه ویژه مقطع دوره متوسطه دوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد خراسان رضوی افزود: اولویت مدارس شاهد فرزند شهید و جانباز و آزاده بالای 50درصد اولویت دوم فرزندان جانباز و آزاده زیر 50درصد، اولویت سوم خواهران و برادران شهدا و  در صورت ظرفیت، سایر عموم دانش آموزان می توانند از امکانات و خدمات مدارس شاهد بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه کارشناسان آموزش در بنیاد آمادگی پاسخگویی به هر گونه سوالات در خصوص مدارس شاهد را دارند، خاطر نشان ساخت: اسامی مدارس شاهد همراه با آدرس و شماره تلفن در کانال ایثار رضوی در پیام رسان ایتا و سروش قابل رویت و نسخه پی دی اف آن در کانالهای یاد شده موجود می باشد.

 


منبع : آریا