تاریخ : 1398,دوشنبه 20 خرداد15:31
کد خبر : 66949 - سرویس خبری : اخبار

اگر نماینده واقعی بودید...!


اگر نماینده واقعی بودید...!

شما دولت و هم مجلس نشینان درحق جانبازان واقعی ظلم و جفا کردید.

ناشناس - روزی نیست که متاًسفانه شاهد ازدست دادن بهترین جوانان قدیمی، همرزمان عزیزمان و پابه سن گذاشتگان نباشیم. ولی چه گویم که گر گویم زبان سوزد/ اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد ولی بگذارید این بار زبانم بسوزد.

شما دولت و هم مجلس نشینان درحق جانبازان واقعی ظلم و جفا کردید. اگر نعوذبالله به خالق هستی اعتقاد ندارید به این اندیشه کنید کجایند آنهایی که قبل ازشماها بر اریکه قدرت تکیه زده بودند و الان تاریخ درباره شان چه ها می گوید و نسل های بعد چگونه قضاوتشان خواهند کرد؟

بدانید که شما هم روزی این پست و مقام ها را بایستی به دیگران سپرده و کلاه خودتان را قاضی کنید! و این را هم بدانید که تقاص کارهایتان راخواهیدداد.

هنوز هم خداوند بی نهایت قادر و توانا وقت برای به راه راست آمدنتان باز گذاشته، پس استفاده کنید قبل از این که دیر بشود.

شماها اگر واقعاً نماینده مردم هستید کارتان فقط این نیست که قانون به تصویب برسانید، بلکه وظیفه اصلی تان این است که تا حصول نتیجه، مصوبات قانونی مجلس را پیگیری و دولت را ملزم به عمل کردن به قوانین کنید تا که مردم از آن متنعم شوند. قوانین را طوری نوشته و عمل کنید که پرانتز بازی برای تفسیرهای گوناگون باقی نماند تا برخی افراد نتوانند قانون را دور زده و از رانت استفاده کنند!

جناب نوروزی، اکثرجانبازان بیش از 3 دهه است که از مجروحیتشان گذشته، البته به جز تعداد کمی که درسال های بعد از دفاع مقدس و در درگیری با اشرار یا در دفاع از حرم مجروح شده اند.

پس چرا با توجه به اینکه قانون باید برای جانبازان اجرا بشود جانبازان 50% به بالا را بعد از 2 دهه بازنشسته کردند ولی سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی آنان پرداخت نشد؟

چطور بعضی از کارها را جزو کارهای سخت و زیان آور دانسته و بعد از20سال با حقوق کامل بازنشسته کرده اند که البته حقشان می باشد ولی جانبازان خصوصاً جانبازان 50% به بالا را که شب را تا صبح و صبح را تا شب با درد و رنج می گذرانند سختی کار تعلق نمی گیرد؟ آیا کاری سخت تر ازتحمل درد و رنج هم هست؟ به فرمایش مقام معظم رهبری، همه ازجنگ فارغ شده اند، الّا جانبازان!

جناب نوروزی پس دیگرلازم به توضیح نیست. در اسرع وقت و کوتاهترین زمان حق و حقوق قانونی مان اعم از مطالبات معوقه، پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی را هرچه زودتر محاسبه کنند و تا دیر نشده به ما بدهند.

باتشکر سرباز وظیفه دوران دفاع مقدس و جانباز70%


کد خبرنگار : 20