تاریخ : 1398,سه شنبه 21 خرداد19:53
کد خبر : 66962 - سرویس خبری : اخبار

سازمان تبلیغات و حزب موتلفه پاسخ دهند:

تبعیض در بزرگداشت شهیدان چه توجیهی دارد؟!


تبعیض در بزرگداشت شهیدان چه توجیهی دارد؟!

برگزاری این مراسم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حزب موتلفه اسلامی هر چند قابل تقدیر است اما نکته تأسف برانگیزی که در این میان وجود دارد اینکه این مراسم به طور مشترک از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حزب موتلفه برای امام جمعه شهید کازرون و طلبه شهید همدانی برگزار شده بود، اما به زور می شد، اثری از طلبه شهید همدانی در این مراسم پیدا کرد که امیدواریم عزیزان برگزار کننده به خصوص بزرگان حزب موتلفه درباره دلایل آن پاسخگو باشند!

 فاش نیوز -  مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون و طلبه شهید همدانی، حجت الاسلام مصطفی قاسمی عصر روز یکشنبه نوزدهم خرداد، در مسجد نور تهران و با حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار شد.

برگزاری این مراسم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حزب موتلفه اسلامی هر چند قابل تقدیر است، اما نکته تأسف برانگیزی که در این میان وجود دارد؛ اینکه این مراسم به طور مشترک از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حزب موتلفه برای امام جمعه شهید کازرون و طلبه شهید همدانی  برگزار شده بود، اما به زور می شد اثری از طلبه شهید همدانی در این مراسم  پیدا کرد که امیدواریم عزیزان برگزار کننده به خصوص بزرگان حزب موتلفه درباره دلایل آن پاسخگو باشند!

بنابر این گزارش، در حاشیه این مراسم چندین بنر از تصاویر امام جمعه شهید خرسند، چه در داخل و چه در خارج از مسجد نصب شد بود، اما متاسفانه دریغ از نصب حتی یک تصویر شهید قاسمی، طلبه شهید همدانی! همچنین یک ویژه نامه  شانزده صفحه ای نیز به مناسبت این مراسم و شهادت شهید خرسند توسط حزب موتلفه منتشر و توزیع شده بود که با کمال تاسف در آن هم حتی یک کلمه درباره شهید قاسمی به میان نیامده بود!

به راستی علت این تبعیض و بی اعتنایی به مقام طلبه شهید همدانی، آن هم در مراسم بزرگداشت مشترک برای این شهیدان چه بود؟ شاید هم علتش این بوده که این شهید بزرگوار عضو حزب موتلفه نبوده و یا....

گفتنی است طلبه مظلوم همدانی نیز امام جماعت مسجد حاج کربعلی همدان بود که در هفتم اردیبهشت امسال توسط یکی از اشرار به شهادت رسید.


کد خبرنگار : 26