تاریخ : 1398,سه شنبه 21 خرداد16:20
کد خبر : 67015 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

علت بدرفتاری بنیادی ها!



ناشناس - این موضوع پس از قبول قطعنامه شروع شده و همچنان ادامه دارد اما در دولت های مختلف با گرایش سیاسی نیز موثر بوده است.
 به نظر بنده بدترین شکل رعایت نکردن قوانین توسط بنیاد این است که پرسنل بنیاد بسیار دلسرد و نسبت به ایثارگران احترام و منزلت لازم را قایل نیستند بنابراین با برخوردهای خارج از نزاکت و غیر قابل انتظار باعث بی احترامی و دل شکستن ایثارگران می شوند.
چرا پرسنل بنیاد نسبت به حفظ شان و منزلت ایثارگران بی تفاوت شدند و گاهی برخوردها و پاسحگویی تا مرحله بی ادبی پیش رفته است. آیا تکبر موجود در رفتار پرسنل بنیاد ناشی از ثروت زیاد ایشان است؟ آیا بی تفاوتی پرسنل بنیاد نسبت به ایثارگران ناشی از فقدان بازخواست مقامات بالاتر یا دستگاه های نظارتی است؟

علی ایحال همگان به خوبی میدانند خدمت رسانی به ایثارگران به شدت تبعیض آمیز و پاسخگویی با عدم نزاکت و ادب است.
مسئولان ارشد حکومت بدانند بی اعتناعی نسبت به مجاهدان فی سبیل الله عواقب وخیمی به دنبال دارد که مهمترین آنها غصب و خشم حق تعالی است زیرا خداوند متعال در قرآن کریم فرمود:

  هنگامی ثروتمندان قریش برای پیامبر اکرم (ص) شرط گذاشتند که برای انجام مذاکره میبایست فقرا و پابرهنگان را از محیط دور کند بلافاصله آیه شریف نازل شد که تمام اعتبار و عظمت پیامبر اکرم (ص) از حرمت همین فقرا و پابرهنگان اطرافش است لذا چنانچه نسبت به ایشان بی اعتناعی نماید یا آنان را از خود طرد نماید از پیامبری خلع خواهد شد.
آیا مسئولان از قرآن و دستورات الهی پیروی نمی کنند؟ آیا قوانین فقط برای مجازات و جریمه مردم عادی تصویب شدند و مسئولان حکومت مصونیت قضایی دارند؟

  چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و وارد گام دوم انقلاب شدیم اما در خصوص موارد یاد شده فوق علیرغم تذکرات رهبر معظم انقلاب و پیگیری دلسوزان نظام با کمال تاسف هیچگونه اقدامی وجود ندارد که این معضل موجب شکاف بزرگی بین مردم و مسئولین شده است فلذا همچنان خداوند را شاکریم که ارتباط مستقیم و بدون کوچک ترین شکاف و فاصله بین مردم و رهبر معظم انقلاب و ارگان های تحت نظر ایشان به طور بی نظیری برقرار است و تا اکنون موجبات حفظ نظام اسلامی بوده است.


کد خبرنگار : 20