تاریخ : 1398,سه شنبه 21 خرداد17:50
کد خبر : 67022 - سرویس خبری : ایثار و شهادت

زندگینامه شهید ورامینی به چاپ دوم رسید





کتاب «در هیاهوی سکوت» نوشته جواد کلاته شامل زندگینامه مستند شهید حاج عباس ورامینی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ دوم رسید.

 

 

 کتاب «در هیاهوی سکوت» نوشته جواد کلاته شامل زندگینامه مستند شهید حاج عباس ورامینی رئیس ستاد لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله، به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب اسفندماه سال ۹۷ چاپ شد و حالا نسخه‌های چاپ دومش به بازار نشر آمده‌اند.

شخصیت ورامینی، فردی تحصیل‌کرده و متمایز از اطرافیان خود بود و در جریان تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان مسئول عملیات منصوب شد. او که به خدمت سربازی رفته و تجربیات زیادی اندوخته بود، پس از تشکیل سپاه و احساس نیاز به نیروهای باتجربه، وارد این نیروی نظامی مردمی شد. شهید ورامینی با وجود مسئولیت و مقامی که داشت، در عملیات‌های مختلف همراه نیروهای رزمنده و شناسایی پیشروی کرده و در منطقه نبرد حضور پیدا می‌کرد.

متن و روایت کتاب «در هیاهوی سکوت» دو زاویه دید دارد. بیشتر حجم کتاب به روایت سوم شخص مفرد اختصاص دارد و گاهی نیز از راوی اول شخص مفرد نیز استفاده شده است. معدود خاطرات و روایت‌هایی هم هستند که از زاویه دید دوم شخص مفرد ارائه شده‌اند. این کتاب در ۴ فصل تدوین شده که به ترتیب عبارت‌اند از: محله فراموش‌نشدنی، سال‌های پرالتهاب، به‌سوی دانشگاه جبهه و در هیاهوی سکوت. وصیت‌نامه این شهید و همچنین سخنرانی شهید همت در مراسم هفتم او در بهشت زهرا نیز دو ضمیمه‌ای هستند که انتهای کتاب چاپ شده‌اند.

چاپ دوم این کتاب به‌تازگی وارد بازار نشر شده است.


منبع : مهر