تاریخ : 1398,چهارشنبه 22 خرداد20:09
کد خبر : 67087 - سرویس خبری : بیمه

مشکلات بیمه و درمان بنیاد شهید خراسان شمالی


مشکلات بیمه و درمان بنیاد شهید خراسان شمالی

چرا باید یک مرکز استان و تنها مرکز تخصصی دولتی استان قرارداد با بیمه دی نداشته باشند؟ چرا بیمه دی به جای سهولت در درمان و کمک به خانواده های ایثارگران، در این شرایط سخت اقتصادی از مسئولیت خود سرباز بزند، صرفا برای کسب سود بیشتر و قراردادن خانواده های ایثارگران در پیچ و خم های اداری به دنبال کسب منفعت باشد تا جانبازان...

معلم جانباز -  با درود وسلام خدمت خبرنگاران پرتلاش فاش نیوز؛ خواستم یکی از مشکلات بیمه تکمیلی جانبازان خراسان شمالی را خدمتتان عرض کنم؛ شاید مسئولی رگ غیرتش گل کرد و خواست مشکلات را فارغ از همکاری بی نظیرشان نسبت به بیمه دی حل کنند.

 بیمارستان های دولتی مرکز استان و تنها مرکز تخصصی امام علی(ع) قرارداد بیمه دی ندارند و یا ناقص دارند برای مثال بیمارستان ومرکز تخصصی امام علی(ع ) در شرایطی به جانبازان سرویس تکمیلی می دهند که حتما باید در بخش ها بستری باشید؛ که در آن صورت تحت پوشش قرار می گیرند اما اگر بصورت سرپایی. اگر جانبازی مراجعه کند، بیمه را قبول ندارند واظهار می دارند ما فاکتور می دهیم و بیمه دی پرداخت می کند و وقتی بیشتر پیگیری کردم و با مسئولین مرکز تخصصی صحبت کردم اعلام داشتند این قرارداد پیشنهاد بیمه دی است و ما بر اساس قرارداد سرویس می دهیم.

 سئوال اینجاست که چرا باید یک مرکز استان و تنها مرکز تخصصی دولتی استان قرارداد با بیمه دی نداشته باشند؟ چرا بیمه دی بجای سهولت در درمان و کمک به خانواده های ایثارگران، در این شرایط سخت اقتصادی از مسئولیت خود سرباز بزند، صرفا برای کسب سود بیشتر و قراردادن خانواده های ایثارگران در پیچ و خم های اداری به دنبال کسب منفعت باشد تا جانبازان از جیب خود هزینه کنند و بسیارعده کمی فاکتور ارائه می دهند.

  آیا بیمه دی و بنیاد شهید منافع یک شرکت را بر منافع فرزندان غیور کشور که جان عزیزشان را اهدا و امروز مریض و دردمند هستند ارجحیت می دهند؟! بنیاد شهید که صاحب اصلی بیمه دی است تبدیل به شرکتی سودده شده که بنگاهدار منافع دیگران است. قراردادهای بیمه دی در راستای منصرف کردن جانبازان از استفاده از بیمه تکمیلی و گرفتن اعتبارات هنگفت از دولت است. مگر به جز این است که اگر شرکت های وابسته به بنیاد شهید هم سودی در طی سال کسب کنند باید در راستای خدمت به جانبازان هزینه شود؟ پس چرا باید محدودیت ایجاد کنند واجازه نمی دهند همان مصوبه صد در صد هزینه درمان اجرا شود.

 امیدواریم بنیاد شهید خراسان شمالی این مهم را بشنوند ودر قرارداد خود تجدید نظر کنند و از قوانین اضافه و دست و پاگیر دست بکشند و در انجام وظیفه سازمانی خود اهتمام ورزند و بجای حمایت از جانباز، داعیه دار و پشتیبان شرکت بیمه دی نباشند و یک بار هم شده اساسنامه های بنیاد را به عنوان ضمن خدمت، برای پرسنل خود تدریس کنند.

 دل آدم آتش می گیرد؛ در مرکز یک استان فقط با معدود پزشکان و بیمارستان هابه طور ناقص قرارداد دارند. داروهای تخصصی همه اش آزاد و هزاران مشکل دیگر.

به امید توجه عزیزان!


کد خبرنگار : 19