تاریخ : 1398,دوشنبه 03 تير18:23
کد خبر : 67193 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

در پی بروز مشکلاتی در بیمه و درمان ایثارگران

رئیس بنیاد شهید به مجلس فراخوانده شد


رئیس بنیاد شهید به مجلس فراخوانده شد

در پی بروز مشکلاتی در بیمه و درمان ایثارگران، فراکسیون ایثارگران مجلس نشست مشترکی با حضور نمایندگان ایثارگر و رئیس بنیاد شهید در خصوص وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی ایثارگران در مجلس برگزار می کند.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری نشست مشترک نمایندگان ایثارگر با رئیس بنیاد شهید در خصوص وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی ایثارگران در محل مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس تاکید کرد: متاسفانه در ماه های اخیر ایثارگران به شدت دچار مشکلات دارو و درمان شده اند و بودجه آن پرداخت نمی شود.

وی افزود: در این چارچوب، اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری نشست فراکسیون و رسیدگی فوری به مشکلات پیش آمده در رابطه با بیمه تکمیلی شدند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست فراکسیون ایثارگران خاطرنشان کرد: در این راستا از حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تشریح روند رسیدگی به بیمه تکمیلی و رفع موانع و مشکلات دارو و درمان ایثارگران نیز دعوت به عمل آمده است.

این در حالی است که با وجود مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اواخر سال گذشته مبنی بر واگذاری بیمه تکمیلی به بنیاد شهید و لزوم ارائه خدمات دارو و درمان از سوی این نهاد، طی ماه های اخیر به بهانه های عدم تخصیص بودجه، وضعیت دارو و درمان ایثارگران با نابسامانی های زیادی روبرو شده است.


کد خبرنگار : 17