تاریخ : 1398,سه شنبه 28 خرداد12:42
کد خبر : 67253 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بی توجهی به داروی اعصاب و روان ها یعنی مرگ!



سیدرضا حسینی نژاد - بسیجی آزاده 51 ماه اسارت و جانباز 55 %، بازنشسته آموزش و پرورش، تنها درخواستم اینه که داروهای جانبازان اعصاب و روان که ازسال 69 تابه حال تحت نظرمتخصص اعصاب و روان هستیم  فراهم بشه. مثلا قرص"سیتالوپرام" که انواع ابرانی، هندی، دانمارکی و آرژانتینی آن در داروخانه ها موجود هست اما نوع سیتالوپرام"هگزال" آلمانی ازسال 96 دردسترس نبست و میگن دیگه وارد نمیشه، اما در بازار آزاد موجود هست. حالا اگر واقعا به خاطر اینکه نمیخوان باوجود داروی تولید داخل از واردات نوع خارجی جلوگیری کنند، آیا فقط واردات از آلمان متوقف شده،یا نوع آلمانی در تعهد بیمه تکمیلی بنیادشهید قرار نداره؟ چطور انواع هندی و دانمارکی و آرژانتینی در تعهد بیمه تکمیلی بنیاد هست اما بهترین نوع آن بعنی"هگزال" ازتعهد بیمه تکمیلی خارج شده؟

ازمهرماه 96 که سیتالوپرام هگزال مصرف نمی کنم تمام وجودم به هم ریخته، نه دنیادارم نه آخرت، حالا خودم فدای سر همه، خانواده و اطرافیانم چه گناهی دارند که منو تحمل کنند؟ فقط به جرم اینکه توانایی خرید داروی مرغوب و نداریم؟

شمارا به خدا قسم میدم جانبازان اعصاب و روان را دریابید، یک نوع قرص آلمانی مگه چقدربرای بیمه تکمیلی هزینه داره که برای جانباز آزاده دریغ می کنند؟ 30سال خانواده و اطرافیانم باتمام مشکلات روحی و جسمی ما ساخته اند، آیا دولت محترم و بنیادشهید نباید از جانباز آزاده بسبجی به نحو مقتضی حمایت کنند؟

منکرخدماتی که شده نیستیم، اما همین یک نوع دارو را دریغ نفرمایند.

سیدرضاحسینی نژاد،مشهدمقدس.


کد خبرنگار : 21