تاریخ : 1398,سه شنبه 28 خرداد15:45
کد خبر : 67281 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

برسد به دست واحد ایثارگران ارتش



خیرالله حسن زاده - درود به پرسنل زحمتکش امور ایثارگران ارتش

 من دقیقا از تاریخ ۱۳۶۵/۶/۱۵ تا لغایت ۱۳۶۷/۹/۱۵ در جبهه های جزیره مجنون. سومار گیلانغرب. نفت شهر. میمک. سومار بودم و مدت دو سال و سه ماه و نه روز در لشگر ۵۸ ذوالفقار خدمت کردم و الان با داشتن ۵۴ سال سن نزدیک به دوسال هستش که بیکار هستم‌ و از بیمه بیکاری استفاده می کنم و در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ مدت مستمری من تمام می شود و آن وقت نه بیمه هستم نه کار دارم نه حقوق بیکاری.

 می خواستم بگم آیا با داشتن کارت ایثار که در سال ۸۵ گرفتم مزایایی تعلق می گیرد بابت بیمه تامین اجتماعی؟ و در حال حاضر آرتوروز گردن و سیاتیک دارم که متاسفانه قادر به انجام کارهای فیزیکی نیستم و با تمام شدن زمان حقوق بیمه بیکاری نمیتوانم معاش خود‌را تامین کنم. با این اوصاف که هنوز منزل مسکونی از خود ندارم و مستاجر هستم و در منزل استیجاری زندگی می کنم واقعا زندگی سختی را می گذرانم و عاجزانه از مسئولین و مدیران محترم تقاضا دارم، بنده را کمک و راهنمایی کنند که لااقل بتوانم اگر مزایایی از طریق کارت ایثار مشمول من می شود این امر را رسیدگی کنند و اقدامات لازم را مبذول فرمایند و اگر امکانش هست از مزایایی بیمه از کار افتادگی استفاده کنم.

 ناگفته نماند که من حدودا با سابقه جبهه ۱۵ سال سابقه بیمه دارم و تاکنون هم از هیچگونه از مزایای کارت ایثار دریافت نکردم و فراموش کردم بگم که من تقدیرنامه ای در سال ۱۳۶۶ از لشگر ۵۸ ذوالفقار گردان ۷۵۲ گروهان سوم از طرف جناب سرگرد نیکی‌ملکی به نیابت از فرمانده لشگر جناب سرهنگ دهقان دریافت‌ کردم که متاسفانه سال ۱۳۸۵ موقع دریافت مدارک کارت ایثار در شهر شاهرود مکان یگان لشگر از من گرفتند‌ و پس ندادند.

 امیدوارم این نوشته ها به دست مدیران و فرماندهان یگان ایثارگری ارتش برسد و مطالعه نمایند و ان شالله که گره ای از‌مشکلات و گره های کور زندگی من باز کنند. در پایان برای همه مسئولین و مدیران ایثارگری توفیق خدمت صادقانه و رحمت پروردگار آرزومندم.

گروهبان سوم وظیفه فرمانده دسته ادوات گروهان سوم گردان ۷۵۲ لشگر ۵۸ ذوالفقار : خیرالله حسن زاده


کد خبرنگار : 20