تاریخ : 1398,یکشنبه 02 تير15:59
کد خبر : 67353 - سرویس خبری : اخبار

حضور گروه جهادی ایثارگران بوشهر در مناطق سیل زده لرستان


حضور گروه جهادی ایثارگران بوشهر در مناطق سیل زده لرستان

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با مشارکت خیرین این استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم سیل زده، به ویژه ایثارگران استان لرستان، از این مناطق بازدید کردند.

فاش نیوز -  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با مشارکت خیرین این استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم سیل زده، به ویژه ایثارگران استان لرستان، از این مناطق بازدید کردند.

برپایه این گزارش،  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با مشارکت خیرین، امام جماعت، نماز گزاران و هیئت امنای مسجد آذربایجانی های مقیم بوشهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم نجیب و غیرتمند استان لرستان و توزیع برخی از اقلام میان کودکان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سیل زده، در مناطق سیل زده استان لرستان حضور یافتند و ضمن بررسی میدانی مشکلات برای توزیع هدفمند کمک های خیرین پای درد و دل این مردم صبور نشستند.

حضور میدانی این گروه در شهر پل دختر، کمپ اسکان موقت سیل زدگان، بخش معمولان و کمپ اسکان موقت و روستا های اطراف بخش معمولان و شنیدن گلایه هایی که مردم از وضعیت موجود و سیستم توزیع اقلام ارسالی توسط دولت و خیرین بیان می داشتند به عنوان نقطه مشترک درد و دل مردم نجیبی بود که برخی از آنان صددرصد دارایی های خود را در سیل اخیر از دست داده و تنها چیزی که برای آنان مانده، لباسی بود که بر تن خود داشتند.

گلایه های توام با بغض و اشک این مردم در گرمای طاقت فرسای خرداد ماه در زیر چادر به خصوص کسانی که سیل اخیر زمین و دام و کسب و کار آنان را یک شبه در جلوی چشمان بهت زده تخریب یا با خود برده بود ، دل هر انسانی را به درد می آورد.

حضور در یادمان شهدای گمنام شهر پل دختر و بخش معمولان و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهیدان،  دیدار و گفتگو با امام جمعه شهر پل دختر و شرکت در نماز جمعه بخش معمولان، حضور در کمپ اسکان سیل زدگان در بخش معمولان و روستای چم شهران، کمپ اسکان سیل زدگان پل دختر و اجرای برنامه های فرهنگی و توزیع برخی از اقلام میان کودکان و خانواده ها و همچنین دیدار با 6 خانواده معظم شهید و ایثارگر که سیل اخیر منازل آنان را صد درصد تخریب و یا دچار آسیب دیدگی کرده، همچنین دیدار از شهر پل دختر، بخش معمولان و روستاهای اطراف به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهر پل دختر و اهدا لوح تقدیر و هدیه از دیگر برنامه های سفر گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به مناطق سیل زده استان لرستان بود که همچون سفرهای قبلی به مناطق محروم و یا بحران زده  انجام گردید.

گفتنی است حضور در مناطق سیل زده لرستان و برقراری ارتباط با معتمدین و مردمی که منزل و دارایی آنان در سیل اخیر 100 درصد دچار آسیب یا تخریب شده بود، از اهداف مهم سفر بود تا بتوان ضمن انعکاس رسانه ای، به صورت هدفمند، کمک های اهدایی خیرین را میان آنان توزیع کرد.


کد خبرنگار : 18