تاریخ : 1398,شنبه 01 تير13:38
کد خبر : 67390 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

سند راهبردی فقط کاغذ بود!



یک بازنشسته - سند راهبردی خدمت رسانی به ایثارگران که سال 95 تصویب شد و مورد تایید مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت برای اجرا به دولت اباغ گردید و دبیرخانه مربوطه نیز تاسیس گردید. براساس این قانون در نهایت فقط پاداش و حقوق هایی برای یک عده تعیین و پرداخت شد! ولی چه خروجی برای رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد داشت؟

در واقع هیچ!

قرار بود هر ساله به 50 هزارنفر وام مسکن دهند، مقرر گردید 30 درصد تخفیف شهریه دانشگاهی بدهند، قرار بود به آنان انشعاب آب و برق رایگان بدهند و ...!

با افتخار بسیار این سند و قانون راهبردی خدمت رسانی به ایثارگران را در بوق وکرنا کردند و فقط جامعه را نسبت به رزمندگان و جانبازان بدبین تر نمودند! و درنهایت مثل اینکه این سندی که اگر برای ما آبی نداشت برای برخی از آقایان و مسوولان نان داشت. الان هم گویا بعد از 3سال کماکان بایگانی گردیده.

مگر تو این 30 سال امثال ما از شما چیری طلب کرده بود؟ بله، اگر خودتان می خواهید برای جیب مبارکتان کاری انجام دهید، چرا ملت را نسبت به ما بذبین می کنید؟ و نه، اگر واقعا قصدتان خدمت رسانی است چرا مردانه پشت قانونی که تصویب شده نمی ایستید و آن را اجرایی نمی کنیئ؟

گویا ما را به خیر شما امیدی نیست، لطفا" شر نرسانید!

 وام مسکن 130 میلیونی و خودرو وارداتی و بیمه تکمیلی و... برای خانواده محترم شهدا و جانبازان عزیز 70 درصدی است که به حق وانصاف دولت هر کاری برای آنها و خانواده محترمشان انجام دهد باز هم کم است. ولی وجدانا" کاری هم برای ما رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد انجام بدهید. چون با این مصوبات قانونی شما فقط باعث آزار آنها و خانواده هایشان می شوید!

بطور مثال قرار بود به آنها وام خرید مسکن بدهید حالا خانواده ای که مستاجر است و بعد از 3 سال بازیچه قانون شما شده و هر بار که به بنیاد و سپاه مربوطه مراجعه و جوابی همراه با طعنه که (فعلا"خبری نیست) را می شنوند و دست از پا درازتر برمی گردد شما چه جوابی دارید؟

  اجرکم عندا....


کد خبرنگار : 20