تاریخ : 1398,سه شنبه 18 تير14:30
کد خبر : 67504 - سرویس خبری : استان ها

قرارداد ۱ متخصص قلب با کل خراسان شمالی!



جانباز - استان خراسان شمالی با جمعیتی نزدیک به چندین هزار جانباز و ایثارگر فقط با یک نفر پزشک متخصص قلب قرارداد بیمه تکمیلی داشت که آن هم چند ماهه لغو قرارداد شده و دیگر بیمار را آزاد می پذیرد!

 پیگیری شد و از مسئولین تقاضای رسیدگی شد اما مسئول مربوطه می فرمایند چون بنیاد مرکز به موقع اعتبارات به بیمه دی نمی دهد لذا دکترها یک طرفه لغو قرارداد می کنند.

 اما چرا و چه کسی باید این مشکلات را حلش کنه؟ خدا می داند. البته در دولت تدبیر و امید تازگی رسم شده مسئولینی که باید پاسخگو باشند، هم مطالبه گر شده اند تا اعتراض می کنیم این عزیزان بیشتر به بالادستی های خود معترض هستند تا حل مشکل البته این مخصوص پزشک قلب نیست! تازگی ها خیلی از پزشکان یک طرفه رفته اند جالب اینکه بیمه دی هم بدش نمی آید و پیگیر جایگزین و یا تمدید هم نیست به نظر بنیاد شهید محترمانه از ارائه خدمات سرباز می زند.

بهانه کمبود اعتبارات دلیلی خوبی ست اما مگر دولت محترم بودجه را در مجلس مصوب نکرد و سرفصلش مشخص نیست؟ آیا جناب حاج آقای شهیدی نمی توانند از آقای نوبخت اعتبار مصوب بگیرند؟

نکند سازمان برنامه و بودجه هم جانبازان و ایثارگران را تحریم نموده؟ فرق تحریم های ظالمانه امریکا بر علیه ملت آزاده ایران با تحریم و ندادن اعتبارات بیمه تکمیلی جانبازان در چیست؟ آیا فشار بر خانواده های جانبازان و ایثارگران پذیرفته است؟ آیا وقتش نشده یک بار برای همیشه این مشکلات حل بشود یا اعتبارات به موقع داده شود و یا بهتر نیست دولت مصوبه خود را لغو بفرمایند تا تکلیف ماها روشن بشود؟


کد خبرنگار : 26