تاریخ : 1398,دوشنبه 03 تير19:38
کد خبر : 67568 - سرویس خبری : کاریابی

استان کرمانشاه از سال ۷۲ به من فرزند شهید کار نداده است!



من تک فرزند شهید هستم که پدرم سال ۶۵شهید شده و تا الان که سال ۹۸ است با مدرک ارشد بی کار هستم از سال ۷۲ تا الان که سال۹۸است دنبال کار هستم. چرا کاری به من نمی دهید؟ مگر پدر من هم مثل بقیه شهید نشده! آیا خون شهید با شهید فرق می کند؟

آیا من پارتی ندارم یا این که بی کسم؟ من هنوز هیچ کس از اعضا خانواده ام از این سهمیه استفاده نکرده اند! یک برادر دارم کارگر کارخانه سیمان است. دو تا خواهر دارم سواد کم دارند و خانه دار هستند و مادرم فوت شده. تنها کسی که داری مدرک است من هستم و چند سال است با مدرک ارشد به بنیاد مراجعه می کنم، جواب سر بالا به من می دهند!

  آنهایی که با پدر من شهید شدند بچه های آنها دارند بازنشست می شوند. عدالت کجاست؟ دین و ایمان رئیس و بزرگان این مملکت کجاست که یک فرزند شهید از سال ۷۲ تا الان سال ۹۸ است دنبال کار باشد با دیپلم و چند سال پیش بامدرک ارشد یعنی از ۲۲سالگی تا الان ۵۰سالم است.

 حق عمر بیهوده رفته ی خودم که این همه در بنیاد ویرم و میایم بدون جواب حق خون بی گناه پدرم در این دنیا و آخرت ازشما و مسئولین این مملکت که این چند سال است سرگردان من می کنید امروز می گوید کار نیست امروز می گوید استخدام نیست یعنی از سال ۷۲تا الان که سال ۹۸است بنیاد کسی استخدام نکرده؟ حتی کارورزی حتی سرایداری!

چرا دروغ می گوید چرا مرا سر می گردانید بگوید شما فرزند شهید نیستی پول دارد. پارتی دارا فرزند شهید هستند. کارت بنیاد ازم بگیرید. تمام. چرا سرگردانم میکنی؟ از شهرستان برو استان از استان میگن برو شهرتان خودت. من از شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه اعتراض دارم.

خواهش میکنم کمکم کنید یا جواب کنید من چند سال عمر دارم که امروز فردا به من می کند صبر کند استخدام استخدام میاید رشته نمی خواهند تا کی سر گردانی لطفا کمکم کنید.


کد خبرنگار : 20