تاریخ : 1398,یکشنبه 09 تير13:42
کد خبر : 67744 - سرویس خبری : اخبار

اهانت بی‌سابقه خبرنگار سعودی به فلسطین




خبرنگار وابسته سعودی همزمان با نشست«منامه» و خیانت ارتجاع عرب به آرمان فلسطین و قدس با انتشار یک ویدیوی جنجالی ضمن اهانت‌های بی‌شرمانه به فلسطینی‌ها و قدس، پیگیری مسلمانان برای آزادی قدس را مسخره کرد!

همزمان با دست و پا زدن‌های آل‌سعود برای گسترش و ارتقاء روابط با رژیم صهیونیستی، این بار «فهد الشمری»، یک به ظاهر خبرنگار سعودی در اهانتی آشکار به ملت فلسطین آنها را «گدایانی بی‌شرافت» و مسجدالاقصی را «معبدی» برای یهودیان توصیف کرد! «الشمری» در یک فیلم ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، تاکید می‌کند: «فلسطینی‌ها گدایان بی‌شرافت هستند. مسلمانان هزاران مسجد در جهان دارند و اقامه نماز در مسجدی در اوگاندا شرافتمندانه‌تر از اقامه نماز در قدس و بین ساکنان آن است(!) وی همچنین در ادامه باز هم فلسطینی‌ها را هدف توهین‌های خود قرار داده و می‌گوید: «مردم شریف مشکلات‌شان را ولو بعد از ۴۰ سال حل و فصل می‌کنند، اما فلسطینی‌ها این‌طور نیستند».
اظهارات «فهد الشمری»، که به طور قطع با هماهنگی مقامات سعودی صورت گرفته موجی از خشم را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و کاربران شدیداً اظهارات او را محکوم می‌کنند. برخی کاربران نیز نوشته‌اند آنچه امروز الشمری در ویدیویی به صورت آشکار بیان می‌کند، همان اعتقاداتی است که سران آل‌سعود در مجالس مخفی و به صورت درگوشی برای هم تکرار می‌کنند.
آل‌سعود در حالی در دوران «محمد بن سلمان» و پدرش تبدیل به یک کشور صد در صد خود فروخته و بازنده در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده که مسئله فلسطین همچنان نگرانی شماره یک جهان اسلام است و طی همین یکی دو روز گذشته در محکومیت نشست «منامه»، میلیون‌ها مسلمان از توطئه جدید صهیونیست‌ها و آمریکا اعلام انزجار کردند. نشست «منامه»، مقدمه‌ای برای رسیدن به دسیسه‌ای موسوم به «معامله قرن» است که به شکست انجامید.


منبع : کیهان