تاریخ : 1398,یکشنبه 09 تير15:26
کد خبر : 67767 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

به رئیس جمهور امیدی نیست! چون...



ناشناس - با عرض ادب و احترام و اهداء صمیمانه ترین درودها به محضر سرکارخانم چنارانی نماینده دوره دهم (نیشابور) مجلس شورای اسلامی.

 جهت اطلاع جانبازان عزیزم عرض شود، خانم چنارانی قبل ازاینکه نماینده مجلس باشد فرزند شهید گرانقدر کشور عزیزمان ایران و البته حال که به عنوان نماینده در مجلس هستند نه تنها مایه فخر و مباهات جامعه ایثارگری و در کل جامعه هدف هستند، بلکه مایه فخر و مباهات همه همشهریان حوزه انتخابیه شان می باشند.

 و باز هم جهت اطلاعتان عرض شود شهرهای نیشابور و فیروزه نماینده دیگری هم دارد ولی در طول 3 سال هنوز درجمع جانبازان و ایثارگران حضور پیدا نکرده ولی احتمالاً در مجلس پیگیر مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش باشد. ولی ای کاش هر ازگاهی نیم نگاهی هم به یادگاران دوران دفاع مقدس که هنوز هم آثار جراحتشان مشهود می باشد می انداختند.

ولی از حق نگذریم خانم چنارانی به قول معروف جزو شیر زنانی ست که وظیفه خود را فقط خلاصه نمی داند درتصویب قوانین و مصوبات مجلس، بلکه خود را ملزم می داند به پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه.

سرکارخانم چنارانی! عرض شود، اگر از پرزیدنت جناب روحانی بپرسید درخصوص جامعه هدف چه کارهای در دستور کار دارند، بدون شک می گوید جامعه هدف یعنی چه؟

و اما ازهمه اینها که بگذریم سرکارخانم چنارانی اجازه بدهید عرض کنم همانطور که در دوران دفاع مقدس حاضر بودیم یکی برای همه و همه برای یکی جان بدهیم، حال که خود شاهدید جدای ازهمه مشکلاتمان، بیمه تکمیلی و طلایی جانبازان به سُخره گرفته شده.

بیمه ای که قرار بود چتری برای حمایت از رنج و درد و بیماری و بستری شدنمان باشد، بیمه ای که قرار بود به اصطلاح برای روزهای سخت بیماری و ذخیره ای باشد برای آلام و آرامش ما چرا به این روزمان انداخته؟ خواهش و تمنا می کنم به عنوان کوچکترین عضو جامعه ایثارگر پیشنهاد می کنم ایثارگران به بنیادشهید و امور ایثار گران شهرستان محل سکونتمان مراجعه نموده و دفترچه های درمانی را در راهروهای بنیادشهیدشهر محل سکونتمان گذاشته و بدون هیچ سرو صدایی سر را بزیر انداخته و بنیاد را ترک کنیم.

در ادامه عرایضم جمله ای را خطاب به سرکارخانم چنارانی اضافه کنم و آن اینکه از رئیس جمهور درخصوص جانبازان لطفاً نه سوُالی بپرسید و نه درخواستی! فقط چنانچه امکانش برایتان فراهم شد خواهشاً مطالبی که ازسوی جامعه هدف به شما انتقال داده شده را مستقیماً باحضرت آقا، بزرگ جانباز انقلاب اسلامی درمیان گذاشته و مطمئن باشید در اسرع وقت رهبرمعظم انقلاب خودشان دستور به پیگیری و حل مصائب و مشکلات جانبازان و ایثارگران خواهند داد.

باتشکر از سایت وزین فاش نیوز که بدون سانسور منعکس کننده مشکلاتمان می باشد، خداوند بی نهایت مهربان همگیتان را درپناه خودش حفظ فرماید،آمین. التماس دعا.

همرزم قدیم و همدرد روزهای سخت


کد خبرنگار : 20