تاریخ : 1398,سه شنبه 11 تير12:15
کد خبر : 67839 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

حنای بی رنگ نمایندگان!



حضرات نمایندگان خانه ملت چه شده است شما را؟

چرا فقط در سال پایانی همه اش دَم ازجانبازان می زنید؟ درطول 3 سال گذشته چرا سکوت کرده بودید، مگر شهیدی (رییس بنیاد) همان شهیدی 3 سال قبل نیست؟

اصلاً مگر پرزیدنت فریدون همان پرزیدنت 3 سال پیش نیست؟

بنده باره و بارها گفته و نوشته ام خود شما به اصطلاح نمایندگان مردم که درخانه ملت نشسته اید جز این است که درطول 3سال گذشته که به به و چه چه عملکرد ضعیف آتان درخصوص خدمات دولت به اصطلاح تدبیر و امید به امورایثارگران را می دیدید ولی حرفی نمی زدید؟ به به و چه چهی که گوش زمین و افلاکیان را کَر نموده است.

حال دُم خروس را باور کنیم یاقسم حضرت عبّاس را ؟

من که نه سوادی دارم و نه در سیاست مطالعه ای، ولی از شما به اصطلاح نمایندگان انتظار بیشتر است. 

کار شماها تنها تصویب قوانین نیست، بلکه کار اصلی شما نظارت بر حُسن اجرای قوانین در سطح وزارتخانه ها و دیگر دوائر دولتی وحتی خصوصی بوده و هست و اگر دیدید فردی از رئیس جمهور گرفته تا معاونان و وزرا یا مسئولین نهادها و سازمان های به مُرِّ قانون عمل نکردند تذکر و اقدامی بکنید و نباید دست روی دست بگذارید و آنها را به مجلس نکشانده واستیضاحشان نکنید.

 شما از آینده سیاسی خودتان می ترسید، از اینکه دوره بعدی به مجلس راه پیدا نکنید! الان هم در این حدوداً یک ماه گذشته همه به اصطلاح نمایندگان شده اند دایه مهربان تر از مادر!

ولی دیگر حنایتان رنگی ندارد .با اینکه طی سال های گذشته از رئیس بنیادشهید گله مند بودید می توانستید درهمین مدت ایشان را از تکیه دادن که چه عرض شود، از لم دادن بر صندلی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بکشید پایین و با پیگیری مداوم از طریق رییس جمهور عزلش کنید. در واقع این جامعه هدف و ایثارگران هستند که در قبال این مسامحه و کوتاهی شما در رنج و عذابند. ولی این را که حتماً می دانید و از روز روشن تر است که تاریخ درباره شما چه خواهد نوشت و آیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد!

لطفاً درخلوت خودتان کلاهتان را قاضی کنید،

فقط بایدبگویم بنازم به رهبرم سیدعلی خامنه ای، که در عصر حاضر چنین رهبری در سرتاسر گیتی وجود ندارد و اوست که به فکر ما ایثارگران و رنج دیده هاست.


کد خبرنگار : 20