تاریخ : 1398,پنجشنبه 13 تير13:19
کد خبر : 67927 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری کارگاه سواد رسانه برای خواهران شهدا



مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: طرح «اکسیر» با محوریت سواد رسانه و بصیرت افزایی در حوزه نشر فرهنگ والای دفاع مقدس در فضای مجازی برای خواهران شهدا روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر در امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز دختر در نظر دارد از بانوان شاغل در سازمان صدا و سیما و برنامه سازان فعال در حوزه نقش و جایگاه زن در دفاع مقدس تقدیر کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه طرح اندیشه‌ورز به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجرا شد گفت: سال گذشته ۴۰ نفر از رویش‌های انقلاب مورد تجلیل قرار گرفتند و امسال از این افراد در طرح اندیشه‌ورز استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: این افراد برای تبیین نقش زن در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین بیان جایگاه و اهمیت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها و صدا و سیما سخنرانی کردند.

مجتهدزاده در پایان عنوان کرد: برنامه «در کوی نیکنامان» با مشارکت فرهنگسرا‌ها، پنج شنبه هر هفته در یک فرهنگسرا برگزار و در این برنامه از خانواده شهدا تجلیل می شود.


منبع : دفاع پرس