تاریخ : 1398,جمعه 14 تير18:13
کد خبر : 67956 - سرویس خبری : استان ها

مشاوران بنیاد بازوان توانمند این نهادند



مشاوران بنیاد بازوان توانمند این نهاد محسوب می‌شوند

 

مشاوران بنیاد بازوان توانمند این نهاد محسوب می‌شوند

مدیرکل بنیاد هرمزگان بیان کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر فعالیت می‌کند و به همین جهت مشاوران بنیاد بازوان توانمند بنیاد محسوب می‌شوند.
 

 محمد رضا پاکدامن سه شنبه 11 تیرماه 98 در نشست مشاوران مرکز مشاوره بنیاد گفت: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر فعالیت می‌کند و به همین جهت مشاوران بنیاد بازوان توانمند بنیاد محسوب می‌شوند.

وی افزود: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه‌های شغلی، تحصیلی، ازدواج، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزندپروری، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج مشاوره‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

 

مدیرکل بنیاد هرمزگان بیان کرد: ایثارگران علاوه بر مراجعه حضوری به مرکز مشاوره می‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس بگیرند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند. در همین راستا در سال گذشته و ابتدای سال جاری 1900 جلسه خدمات مشاوره برگزار شد.

 


منبع : آریا