تاریخ : 1398,دوشنبه 17 تير18:49
کد خبر : 68036 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درددنامه یک برادر شهید!



قهرمان- آیا برای افراد خانواده شهدا ما که برادر شهید هستیم وام ازدواج دو برابره؟ لطفا جواب بدین.

چرا مسئولین بین شهدا فرق میذارن؟ اصلا به خانواده شهدا حتی به اندازه سهمیه افراد کمیته امداد بهزیستی و عشایر هم ارزش قائل نیستن .

 بنده برادر شهیدی هستم که برادرم تا پایان خدمت سربازیش در 5 عملیات شرکت داشت خدمت اون زمان 24 ماه بود چون زمان جنگ بود 4 ماه دیگه بهشون اضافه خدمت دادن شد 28 ماه برادرم دقیقا 25 روز اخر 28 ماه شهید شد. چند سال بعد از برادرم پدر و مادرم هم پشت سر بچشون سکته کردن.

 تا اون چند سال که پدرم و مادرم زنده بودن بنیاد شهید هر از گاهی اومد سری زد و ماهیانه اندک حقوق ناچیزی به مادرم دادن. بعد فوت پدر و مادرم حقوقش رو قطع کردن و از اون سال به بعد یعنی از 75 به بعد و بنیاد شهید هم حتی کوچکترین وامی بهمان نداده حتی سری هم به خونه ما نزدن.

آیا این انصافه این همه اسم شهید میارن که ما حافظ خون شهیدان هستیم و پشتیبان خانواده شهیدان کو کجان؟ چرا همش دروغ میگن الان هم بحث دو برابری وام ازدواج ایثارگرانه صحبتی از خانواده شهدا نبردن. برای امتحانات دانشگاه سهمیه خانوده شهدا 5 درصد بود، عشایر کوچ رو هم 5 درصد!

 متاسفم برا این مملکت که هرکی صبح زود بلند میشه، بخشنامه صادر میکنه و تبصره و بند میذاره. ایشالا از خدا میخوام به همی زودی تمام مسئولینی که با نام شهیدان سر پا وایسادن، شاهد خفت و خواریشون بشیم ایشالله.


کد خبرنگار : 20