تاریخ : 1398,چهارشنبه 19 تير14:57
کد خبر : 68097 - سرویس خبری : استان ها

پیگیری تکمیل مجتمع توان‌بخشی ایثار زنجان



معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان زنجان علاوه بر دیدار با استاندار از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان و بخش‌های مختلف بنیاد استان زنجان بازدید کرد.

https://cdn.isna.ir/d/2019/07/08/3/57906501.jpg

سید منصور میرمرادی در سفر به استان زنجان از بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از جمله مرکز ارتباطات و مراجعات، بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال، فرهنگی، صندوق قرض الحسنه شاهد بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف قرار گرفت. وی همچنین در دیدار با استاندار استان زنجان پیرامون مسائل مربوط به ایثارگران استان به گفت‌وگو پرداخت و بر نقش همه دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان بازدید و در جریان ساخت و عملیات اجرایی این مرکز قرار گرفت. میرمرادی درباره بازدید خود از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان زنجان گفت: در این زمینه جلساتی تشکیل شده و در ابعاد کشوری مسائل مربوط به این مجتمع پیگیری خواهد شد البته در دیدار با استاندار زنجان نیز قول مساعد برای حل مسائل ساخت این مجتمع داده شد.


وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز سایر دستگاه‌ها همکاری خوبی در تکمیل این مجموعه دارند، بیان کرد: این مجموعه علاوه بر خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری به عموم مردم استان نیز ارائه خدمت می‌کند. کلنگ احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان در سال ۱۳۸۸ با اعتبار اولیه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال زده شده و تاکنون بخش‌های ورزشی مجموعه با بهره‌برداری از استخر تکمیل شده است. مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با ۱۲ هزار مترمربع بنا در حال احداث است.


میرمرادی همچنین در جلسه شورای مدیران و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به حضور ۷۰۰۰ جانباز در استان زنجان یادآور شد: به صورت متوسط ۵۰ درصد از این افراد شاغل و تعدادی نیمه شاغل و مستمری بگیر هستند و حضور این تعداد جانباز عزیز افتخار بزرگی برای استان زنجان و میهن اسلامی است. باید نسبت به ارتقای فرهنگ سازمانی کوشش کرد و نسبت به تکریم و حفظ ارزش‌های سازمانی، عِرق به سازمان و از بین بردن هرگونه بدبینی و بی‌اعتمادی تلاش کرد.


وی با بیان اینکه ایثارگرانی که چندین سال در جبهه‌های جنگ حضور داشتند امروز در مظلومیت هستند، گفت: امروز وظیفه همه ما تقدیر و قدردانی از زحمات این عزیزان است و همه تلاش‌ها ذره‌ای از ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جبران نخواهد کرد. ایثارگران سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و اکنون در بسیاری از صحنه‌های انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کنند. فعالیت‌های انجام شده در استان مطلوب بوده و امیدواریم این روند مطلوب ادامه پیدا کند. کارکنان بنیاد ارائه خدمات به ایثارگران را وظیفه خود می‌دانند و برای خدمت به ایثارگران از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
انتهای پیام

 


منبع : ایسنا