تاریخ : 1398,پنجشنبه 27 تير12:17
کد خبر : 68247 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بی کفایتی مسئولین که مدال ندارد!



ناشناس - نهایت تاسف است که مسئولان هر گونه بی هنری و بی کفایتی را به ارزش خودشان مرتبط کردند و لایق جایزه می دانند.

 می گویند تورم مهار شده در صورتی که تورم بیشتر از این جا برای رشد ندارد! یعنی به آخرین ایستگاه تورم رسیده که متوقف شده است. بنابراین کاهش تورم در رکود چندین ساله که هیچ گونه گردش مالی وجود ندارد و نقدینگی به اعداد فوق نجومی رسیده به قول سیاست مداران نهایت بی هنری است یا می گوید بدهی ارزی خارجی کم شده در صورتی که هیچ گونه مبادلات تجاری خارجی وجود ندارد به طور خودکار بدهی کم می شود.

 لذا چنانچه آمار نتایج مثبت نشان می دهد علت فعالیت و تلاش مسئولان نیست بلکه بیانگر بی کفایتی و خواب زدگی و حرکت در رویای تنبلی و دو در کردن با مردم است که باید به جای این حرف ها و چاپ اوراق بدون پشتوانه و تورم زا به بی کفایتی اعتراف کنند و شرشان را از سر مردم و نظام اسلامی کم کنند کافی ست تا مردم و نظام مقدس اسلامی بیشتر از این متضرر نشوند.

 کافی ست در ادارات نحوه کار کردن مسئولان را ملاحظه کنید این روزها تا نزدیک صبح پای ماهواره هستند و صبح با پتو وارد اداره میشوند چون بهترین محل برای رفع کسری خوابشان اتاق های سوت و کور ادارات است.

 در حالیکه بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور نیاز به رونق اقتصادی داریم و کلیه اسباب و لوازم رونق اقتصادی مهیا و فراهم می باشد چنین وضعیت رکود و خواب زدگی اسفبار به جز دشمنی با نظام اسلامی و بی توجهی به آرمان ها و ارزش های تشیع و شهیدان عالیقدر معنی دیگری ندارد و لازم است اقدامات عاجل برای اجابت فرمایشات رهبر معظم انقلاب ایجاد و تدابیر لازم به عمل آید.


کد خبرنگار : 20