تاریخ : 1398,یکشنبه 30 تير16:30
کد خبر : 68266 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده:

هشدار به قوه قضائیه


هشدار به قوه قضائیه

قاضی ای که برخلاف امنیت ملی کشور، جلوی سفیر امنیت کشور به حرم بی بی زینب می ایستد و با نظر شخصی و ضد انقلابی خود اصلا ماهیت جنگ سوریه و حضور جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد...

امضا محفوظ - چالش حمله به حزب الله و نابود کردن اعتبار حتی شهروندی آنها توسط برخی، البته برخی قضات متخلف متاسفانه رویه جاری شده است و اگر اقدام مناسبی صورت نگیرد وضعیت بدی در آینده خواهیم داشت.

بسمه تعالی

سرور ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی

رییس محترم مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

سلام الله علیکم

با تبریک پذیرفتن وظیفه جدید و حساس این مرکز و آرزوی عاقبت بخیری برای حضرتعالی

پیرو گفتگوی حضوری در خصوص بازداشت رزمنده مدافع حرم، بدون تحویل ایشان به دژبان و حفاظت سپاه به استحضار می رساند که علیرغم پیگیری و مساعدت حضرتعالی هیچ اقدام مناسبی از سوی آقای جواهری صورت نگرفت و بنده خودم تا پایان روز شاهد تداوم بازداشت غیرقانونی این برادر پاسدار بودم.

بعد از آزادی و پذیرش کفالت ایشان، شخصا به دفتر آقای جواهری مراجعه کردند که با جواب سر بالا مواجه شدند.

خانم قاضی متخلف نیز اقدام به تشکیل پرونده علیه این بزرگوار کرده است.

جناب عبدالهی! چالش حمله به حزب الله و نابود کردن اعتبار حتی شهروندی آنها توسط برخی، البته برخی قضات متخلف متاسفانه رویه جاری شده است و اگر اقدام مناسبی صورت نگیرد وضعیت بدی در آینده خواهیم داشت. من این را یک جریان مسموم امنیتی و نیازمند ورود جدی حفاظت می دانم.

قاضی خانم قبلی این خانم قاضی بنام س ن که اکنون در همان مجتمع خانواده شهید محلاتی است رسما اعلام کرده اصلا جنگ سوریه برای کشور ما نیست و ایشان ضمن اذعان و اقرار و تاکید بر مخالفت جدی خود با اعزام رزمندگان به سوریه و علیرغم وجود منع قانونی برای توقیف حقوق رزمندگان در جنگ، اقدام به توقیف حقوق همین رزمنده در حال جنگ می کند و کسی به ایشان حرفی نمی زند.

همین جریان در دادسرای ناحیه شش تهران پس از گزارش حقیر به آقای خطیب مسلحانه وارد دانشگاه بنده شدند و به بهانه تشدید قرار مرا به زندان فرستادند تا دیگر به حفاظت علیه قاضی متخلفی شکایت نکنیم.

اینکه چقدر به جریان موجود در زمان جناب آقای خطیب اعتقاد داشتید و چقدر به فکر تحول هستید شرعا و قانونا خودتان می دانید اما به عنوان یک برادر کوچکتر چند نسل بعد از شما تقاضای جدی دارم سرسختانه جلوی این جریان ها بایستید.

قاضیی که برخلاف امنیت ملی کشور، جلوی سفیر امنیت کشور به حرم بی بی زینب می ایستد و با نظر شخصی و ضد انقلابی خود اصلا ماهیت جنگ سوریه و حضور جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد و مضافا مرد نیست و با هزار و یک تبصره و خواهش و تمنا و ایجاد حکم ثانوی در قوه قضاییه به عنوان بانویی استخدام می شود که فقط تا لبه قضاوت برود و نه خود قضاوت و در آخر عملا کار قضاوت مرد را انجام می دهد شایسته این منصب نیست.

سربلند باشید و پایدار

بیست و ششم تیرماه نود و هشت


کد خبرنگار : 20